Oplossing gevraagd

Plaats reactie
MGZR_24

Oplossing gevraagd

Bericht door MGZR_24 »

Hi to you all,

Ik kom net bij Atec vandaan om wat meer info te krijgen over het plaatsen van een nieuwe uitlaat.
Ze wilden eerst de uitlaat plaatsen tegen de reservewielbak aan. Aan de achterkant zou je de pot zien zitten dan, net zoals je vaak ziet bij honda's (civic crx).

Dat vind ik echt geen gezicht, dus moeten ze alsnog de hele reservewielbak weghalen. Ik wilde slechts op strategishe plaatsen die bak laten verwijderen/vervormen, zodat ik het resterende kan gebruiken voor audio ofzo, maar dat gaat niet volgens hun. Dat is zeer lastig.

Het gaat me EUR 775 kosten. EUR 650 voor de uitlaat en EUR 125 voor het weghalen van het reservewiel.

Nu was er nog wel een dingetje. De huidige sparing in de bumper is te klein voor het eindsierstuk. Er komt 2x89 DTM in dus moet ik min. 20 cm, maar het liefst 22 cm aan uitsparing hebben en dit dan aan beide zijden.
Het probleem is nu het RVS schild boven de uitlaat. Die wil ik er wel boven houden en dan aan beide kanten, maar die is dan niet de juiste maat.

Weet iemand misschien ergens een zaakje waar ik het schildje op maat zou kunnen laten namaken? Of heeft iemand een andere oplossing.

Ik hoor het graag.

Greetz,
MG_ZR24
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ik weet niet in welke hoek van het land jij zit maar euh... Ga eens met die gasten van EPS praten in Hoogezand. Die weten verdomde goed waar ze mee bezig zijn. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
MGZR_24

Bericht door MGZR_24 »

Ja, ik weet het SillyTC, maar dat gaat me dan ook wel EUR 1700 kosten!!

EPS geeft aan dat ik langs moet komen om even af te tekenen wat er van de reserviewielbak af moet. Dat moet ik dan door een plaatwerker laten doen.

Denk jij dat bij EPS die eindstukken er wel gewoon tussen passen dan?


greetz,
MG_ZR24
ironman

Bericht door ironman »

Nou er zijn in de buurt van Atec toch nog wel meer bedrijven te vinden die daar een prijsje in elkaar kunnen knutselen.
Als het Atec in Ridderkerk is, dan zitten er nog genoeg in de buurt.
Plaats reactie