Recaro's
- pagan
- MG-R Freak
Recaro's
Ik kan een set Recaro's kopen maar ze komen uit een Britse 600. Zou het mogelijk zijn de boel om te draaien en in de mijne te steken?? Maw de onderstellen en de zetels te wisselen.
Thx, Pagan
Thx, Pagan

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
ja lukt gewoon
ik had eerst een half leder interieur in de coupe
toen een vol leeer gekocht
die hadden geen gordelspanners aan de stoelen en die van miju wel dus zakkie gewoon over gezet(de onderkant leer overgetrokken van de onderkant op mijn stoel en de leuningen over gezet)
kijk ff of je geen gordelspanners heb btw
kunnen knallen als je de beveiliging niet aanzet
ik had eerst een half leder interieur in de coupe
toen een vol leeer gekocht
die hadden geen gordelspanners aan de stoelen en die van miju wel dus zakkie gewoon over gezet(de onderkant leer overgetrokken van de onderkant op mijn stoel en de leuningen over gezet)
kijk ff of je geen gordelspanners heb btw
kunnen knallen als je de beveiliging niet aanzet
-
- MG-R Core
Dan moet je een goede boot maken :-ppagan schreef:Geen gordelspanners dus das geen probleem. Enkel moet ik die dingen het kanaal over krijgen.
Pagan
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- pagan
- MG-R Freak
De zetels zijn dus uit een 800 en ik denk niet dat ik ze ga plaatsen wegens de moeilijkheden die ik ga krijgen met de Belgische keuring. Ze passen nl niet in de originele gaten in de vloer.
De zetels staan te koop voor 100£!! dus spotgoedkoop en de eigenaar wil ze zelf tot in Parijs of omstreken brengen. Heb er foto's van.
Pagan
De zetels staan te koop voor 100£!! dus spotgoedkoop en de eigenaar wil ze zelf tot in Parijs of omstreken brengen. Heb er foto's van.
Pagan

Ik heb stoelen uit een 220TC en die pasten ook niet in de originele gaten. Stoelframe is aangepast en ook in de auto is het 1 en ander verlast om ze er in te krijgen. Gordelspanners verwijderd e.d.
Maarja in belgie zullen dat soort dingen wel weer niet mogen...
Maarja in belgie zullen dat soort dingen wel weer niet mogen...

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- pagan
- MG-R Freak
Jep, de stoelen moeten in de originele bevestigingspunten zitten. En heb geen zin om weer de hele boel aan te passsen elke keuring. Nu moet de uitlaat er zeker al van onder. En misschien de vering. En de bumperkit en zeker de plasmaglows. Daar mogenz e zelfs geen bevestigingen van zien of draden.
Pagan
Pagan