kabels trekke voor versterker

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
CRualA

kabels trekke voor versterker

Bericht door CRualA »

Hoi people

heb vo men verjaardag een versterker en hoedeplankboxe gekregen
maar nu moeten er naturlijk enkele kabels naar achter getrokke worden vanuit men radio,
maar waar lopen die kabels naar achter in men Rover 420?
en ben van plan men versterker onder men reservewiel te plaatsen maar gaat hij daar niet oververhitten of speelt dat geen rol waar je hem zet??

greetz
Hermans

Bericht door Hermans »

voor uw voedingskabel (die van de batterij naar achter) ga je best langs de bestuurderskant.
Voor de andere, remote en kinch kabel langs den andere kant
Efkes uw handschoenenkastje eruit vijzen om wat meer plaats te hebben is echt wel aan te raden :wink:

uw versterker zou ik wel op geen dichte plaats hangen, anders kan hij wel eens in protect gaan van de warmte.
Hermans

Bericht door Hermans »

nog vergeten: voor uwe massakabel schuur je een stukje carroserie bloot in de koffer en bevestig daar de kabel op

Greetz
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Om niet te hoeven schuren -->

Maak een gordelbout los van onder de achterbank, maak daar de kabel aan vast en zet de bout weer vast. Is de beste massa plaats. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Hermans

Bericht door Hermans »

inderdaad, tis daar dat mijne massa kabel ook hangt, maar ik heb daar wel wa afgeschuurt...
CRualA

Bericht door CRualA »

Ok bedankt,nog iets,voor die stroomkabel van de batterij naar achter,
waar heb jij die doorgekrgee door die plaat tussen motorruimte en binnenruimte?ik dacht die stop te gebruiken waar al die kabels van de zekeringen, naar binnen gaan

goed idee of beter ergens anders door laten gaan?
bedankt
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ik heb die kabel door het schutboord naar binnen laten lopen. Er zat ergens een doppie, die heb ik door geprikt. Wat je ook kunt doen is een bestaand gaatje proberen, ligt aan de dikte van de kabel. ;)

Tip: Kit die dop na het plaatsen van de kabel goed af, in ieder geval, plaats de dop weer terug. :idea:

Dit om lekkage (lees: doorweekte vloerbedekking enzo) te voorkomen. :|
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Plaats reactie