Binnen kort komt de dyno-run eraan. Ik wil natuurlijk alles uit mijn Rovertje halen wat er in zit dus moet hij zo goed mogelijk lopen
ik heb verschillende uitlaten maar weet niet echt welke het meeste vermogen gaat leveren.
Ik heb de volgende opties:
- De originele uitlaat (van voor naar achter)
- De originele demper zonder kat en zonder tussendemper
- Sportex einddemper (te combineren met het originele systeem of zonder kat en tussendemper
- De verwrongen lantarenpaal (de oude uitlaat van 118GTR met kat en tussendemper)
waar zouden jullie voor gaan?
Welke uitlaat meeste pks
Welke uitlaat meeste pks
Rover 111
Rover 45
Rover 220TC
Rover 45
Rover 220TC
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Ik zou voor de grote pijp gaan als je die eronder krijgt voor die tijd. En de katalysator gewoon laten zitten, dat beetje tegendruk kon nog best wel eens alleen maar goed zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!