Interieur 600
- pagan
- MG-R Freak
De Rover is in verre staat van ontbinding...
Heeft iemand ervaring met t veranderen van de dashboardverlichting??? Er zitten witte lampjes in en toch krijg ik dat amber... Dus weet ik niet of de lampjes blauw kleuren of er van die blauwe kapjes overdoen voldoende zal zijn om dat amber weg te krijgen.
Iemand??? Plz..
Thx, Pagan
Heeft iemand ervaring met t veranderen van de dashboardverlichting??? Er zitten witte lampjes in en toch krijg ik dat amber... Dus weet ik niet of de lampjes blauw kleuren of er van die blauwe kapjes overdoen voldoende zal zijn om dat amber weg te krijgen.
Iemand??? Plz..
Thx, Pagan

- pagan
- MG-R Freak
voor wie t zich afvraagt. Momenteel ligt t interieur er nog steeds uit. T lek is gevonden, maar de auto moet dienst doen voor mijn werk en veel materiaal meesleuren. Leuk is anders (waar blijft die bestelwagen)!!!
De ice kan dus nog niet geplaatst worden. Van de bodykit ook nog geen spoor. Dus ja Rosmalen ? Ik hoop dat ik t haal.
Zo ziet de wagen er ondertussen uit:

Zonder tools natuurlijk.
Pagan
De ice kan dus nog niet geplaatst worden. Van de bodykit ook nog geen spoor. Dus ja Rosmalen ? Ik hoop dat ik t haal.
Zo ziet de wagen er ondertussen uit:

Zonder tools natuurlijk.
Pagan

- pagan
- MG-R Freak
Nog ff een update, alles zit er weer in zoals je HIER kan zien. Ik heb wel enkele schroeven over gelaten voor een makkelijke demontage (HU + DVD) later. Als t niet teveel herrie maakt mag t van mij zo blijven.
Cheers Pagan
Cheers Pagan