Voor de 2e keer in de 4.5 jaar dat ik de Coupe heb ben ik op de weg in het wild een broertje tegengekomen.
Ditmaal een Tahiti 2.0 met voorschade: zat een matzwart voorscherm op en de knipper hing scheef.
Staat al in de database maar ik hoop dat meneer mijn www.mg-r.nl stickers heeft gezien (hij had het opeens door dat er nog een Coupe voor hem reed ) en zich meldt op de site.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mark16v schreef:Voor de 2e keer in de 4.5 jaar dat ik de Coupe heb ben ik op de weg in het wild een broertje tegengekomen.
Ditmaal een Tahiti 2.0 met voorschade: zat een matzwart voorscherm op en de knipper hing scheef.
Staat al in de database maar ik hoop dat meneer mijn www.mg-r.nl stickers heeft gezien (hij had het opeens door dat er nog een Coupe voor hem reed ) en zich meldt op de site.
Tsjeee Mark, wat ben je toch een bofferd........en mij zie je maar niet hahahahaha
Owja, staat ook onder het 'shoot me' plaatje in mijn onderschrift!
Wordt de lijst nog actueel gemaakt ???? want de mijn staat volgens de lijst nog steeds in Groningen.........terwijl ze al een jaar hier in Brielle de boel terroriseert , hahahahahaha
Mark doet z'n best maar hij is druk doenig om de site ook wat 'hipper' te krijgen. Ik heb gezien wat ie van plan is en dat is ècht PIMP!! Wat ik wou, gaat hij realiseren. Toch nog iemand die me snapt... !!