Ik ben sinds een dag of wat ook een trotse MG Metro eigenaar.
Een 1275 uit 1983 met race setup. Naar verluid origineel van de dealer vandaan.
Helaas mag ik er nog niet mee de weg op maar ik hoop na het verhelpen van problemen met de bak & electra nakijken binnenkort met nieuwe apk de weg op te draaien.
Laatst gewijzigd door EwouD op ma aug 11, 2008 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een oranje austin metro van gehad een uit 84 met speciale banden en velgen zoiets als die trx'en van michelin.
Foto heb ik niet
Maar zoiets als dit is het;
En natuurlijk mijn cabrio die ik op dit moment heb.
Ben op dit moment bezig met parkeersensoren en zowel voor als achter Anti Roll Bars te instaleren.(ARB's)
@ Rover Racing Team hoe rijd het ? nog veel problemen gehad met overzetten?
en uiteraard de vraag, hoeveel pktjes levert dat blokkie ?
keep up the good work !
@Bam ik blijf die cabrio's mooi vinden he. zo'n aparte lijnen.
rest me wel de vraag. hieft ie de standaart cabrio kwaaltjes?
rammelend. toch. veel lawaai?
@EwouD ik zag het in je voorstelling jha... kicke bak zkkrs. rlxt dat je hem weer de weg op duwt. succes.
Dino schreef:
@Bam ik blijf die cabrio's mooi vinden he. zo'n aparte lijnen.
rest me wel de vraag. hieft ie de standaart cabrio kwaaltjes?
rammelend. toch. veel lawaai?
Niks rammelen en lawaai? Gesloten maakt mijn 45 meer lawaai.
Maar van standaard cabrio kwalen is mijn niets bekend ik heb wel het dak vervangen dit is trouwens een sonneland kap met nog eens een hemel erin dus dubbel geisoleerd.
Dino schreef:@ Rover Racing Team hoe rijd het ? nog veel problemen gehad met overzetten?
en uiteraard de vraag, hoeveel pktjes levert dat blokkie ?
keep up the good work !
Er moeten nog wat dingetjes gebeuren (radiateur en benzinepomp monteren oa), waarschijnlijk gebeurt dat dit weekend. Hopelijk kunnen we je dan vertellen hoe 't rijdt :P.
Het blok zou rond de 125pk moeten leveren, dat leverde het tenminste in de Rover 416 op de rollenbank.