uitlaat zonder dempers
uitlaat zonder dempers
aangezien mij uitlaat nu een enorme pleurisherrie maakt in de auto zelf heb ik besloten deze compleet om te bouwen. heb inm iddels mpi speelgoed gehaald in de plaats van spi. en aangezien hier een dubbelloops pijp vooraan hangt ben ik van plan 2 pijpen door te laten lopen naar achteren(of halverwege voor de achterwielen)
maar nu is de vraag of iemand hier al ervaringen heeft met een uitlaat zonder dempers? ben nlk wel benieuwd of de herrie dan nog draaglijk is voor de trommelvliezen of dat deze accuut zullen knappen?
anders zullen er misschien 2 uitlaatdempers van motorfietsen op gemonteerd worden..
baltas
maar nu is de vraag of iemand hier al ervaringen heeft met een uitlaat zonder dempers? ben nlk wel benieuwd of de herrie dan nog draaglijk is voor de trommelvliezen of dat deze accuut zullen knappen?
anders zullen er misschien 2 uitlaatdempers van motorfietsen op gemonteerd worden..
baltas
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
1 van mijn racers had strait-through sidepipes, en het gaf een ongeloofelijke herrie.
Daar heb ik ooit een filmpje van gepost hier, maar dat is wel erg lang geleden.
Daar heb ik ooit een filmpje van gepost hier, maar dat is wel erg lang geleden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Johnny_D
- MG-R Freak
moterfiets demper ga je het niet me redde als kat bij de apk. gewoon kat ope slijpe, dichte pijp er in, dicht lasse, netjes afwerke werkte bij mijn volvo ook primaa en niemand die het in de gate hadBaltas schreef:heb nu ook alleen nog de kat ertussen zitten.
maar de eindemper is alleen leeggehaald en niet een rechte pijp..
katvervanger had ik al een mooi ideetje voor uitgedacht
maar dan worden het hopelijk 2 motorfietsuitlaatdempers..