JDL bodykit MG ZR (mk1) ?
JDL bodykit MG ZR (mk1) ?
Heeft iemand al een Bodykit van JDL op z'n auto gemonteerd of de onderdelen al thuis liggen? Ik ben namelijk reuze benieuwd hoe dat IN HET ECHT uitziet, of althans de onderdelen. Ik twijfel namelijk om de MGZR MK1 bodykit te gaan halen en/of via JDL.
Kan iemand mij echte foto's van een MG ZR met JDL kit posten of de onderdelen ervan?
BVD
Kan iemand mij echte foto's van een MG ZR met JDL kit posten of de onderdelen ervan?
BVD
- Boarderken
- MG-R Freak
- Boarderken
- MG-R Freak
Ik ben dan ook zo'n oen die niet naar de R200-bumpers gekeken heeftmg-zs schreef: Nope.
Kit op de foto is van een Rover 200.

Excuus

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
TX Gerald!Hier heb ik dus ook wat aan.
Zijn die van jou? Ik ben benieuwd hoe jij erop gaat zetten.
Ik vraag me alleen af of het materiaal waar het van gemaakt is in orde is? Goede afwerking? Is het passend? Etc.
Ik neig me toch om die kit aan te schaffen.. hoe lang heeft dat jou geduurd voor je het ontvangen heb? Anyways.. het bedrijf JDL lijkt me dan toch in orde te zijn..
Zijn die van jou? Ik ben benieuwd hoe jij erop gaat zetten.
Ik vraag me alleen af of het materiaal waar het van gemaakt is in orde is? Goede afwerking? Is het passend? Etc.
Ik neig me toch om die kit aan te schaffen.. hoe lang heeft dat jou geduurd voor je het ontvangen heb? Anyways.. het bedrijf JDL lijkt me dan toch in orde te zijn..
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
ja mooi heh de pasvorm is eigenlijk wel goed, die van mij hebben ( kwam ik dus 2 weken geleden achter) in de doos ietwat krom gelegen, dus de kans is dat het ietsie is kromgetrokken, maargoed da's allemaal nog wel te doen en ik heb betaald via paypal. en een week later had ik het binnen, dus dat is allemaal wel goed en hoe het er verder uitziet tjah... da's nog even ( zeg maar jaar) afwachten aangezien het geld op is...