Welke zondagmiddag mod's heb jij

214 216 218 220 25
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

dankzij Gerald kwam een idee weer uit de achterkant van mijn hoofd naar voren en deze keer wel gelijk actie ondernomen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Nice... veel beter zo :D
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
speedfreax

Bericht door speedfreax »

tja..., is het l (heb het zelf ook) maar ik zie nu echt geen zak door mijn achterruit! en betreffende mijn rijstijl, en de daarbij onoverkomelijke aandacht, niet zo handig ivm onze blauwe vrienden... :(
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Heb gister m'n gaas achter de bumper weer zilver gespoten (3de keer), heb mn grille uit elkaar gehaald en alles even goed schoon gemaakt, toen ik die "lamelletjes" zag zag ik dat ze helemaal verkleurd waren dus die heb ik er gelijk even uitgezaagd en daar ga ik vandaag mee verder.
Mss nog een paar blauwe lampjes erachter, heb nog het een en ander liggen :mrgreen:

foto's volgen...
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

ziet er erg netjes uit mark. idd had je veel eerder moeten doen.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Hier zijn de foto's van m'n grille, gaas en ventilatiedingen.

Voor de grille heb ik alu. gaatjesplaat gebruikt wat ik ergens zag liggen, mooi geborsteld en in de blanke lak gespoten.
Het ziet er een beetje vlekkerig uit, maar dat verdwijnt vanzelf.

Afbeelding

Het gaas in m'n bumper is het originele gaas, ook geborsteld, zilver gespoten en in de blanke lak gezet

Afbeelding

De ventilatiedingen, was ik al een poosje mee bezig maar ik heb ze zaterdag maar eens afgemaakt, ik zit te twijfelen over het zwarte gedeelte, zal ik dat paars maken of zwart laten...

Afbeelding
type3

Bericht door type3 »

Bart-K schreef:@gerald: kwam net deze foto tegen op RCOC:

BRM met donkere angel-eyes.. (is toch veel mooier dan chrome :?: ;) :lol: )

Zr spoiler in oranje is ook erg mooi ;)
Afbeelding
heeft iemand hier een betere foto van de lip? Ik vind het super staan erop, zou er eentje willen voor onder de streetwise
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

The prototype of the BRM had a small chin splitter and I decided to try and recreate a similar look with my car. I opted for a Seat Leon Cupra R splitter, from the mk1 version. It required some small modification but flows with the lines of the front very well.

To fit I found it easiest to get the car up on a ramp and take the front wheels off, however it can be done with the car just jacked up. Firstly the fixing lugs for the Leon need cutting off from the inside of the splitter, being lazy I used an angle grinder which whizzed through the plastic like a hot knife through butter. The two fins in the centre of the splitter also required grinding down slightly to allow it to fit flush onto the front.

It helps to have 2 people at this point to line the splitter up.

With the car raised on a ramp lining the splitter up is easier than being on the ground and the front wheels being off stops any fouling of the splitter on the wheels, as it is longer than the front bumper of the Leon. While one person holds it in place drill small pilot holes around the underside of the splitter into the front bumper. Self tapping screws will then be able to hold the splitter in place, I used approximately 12 as a bit of overkill.

Once the splitter is in place the ends need trimming (I used a hacksaw) to match the lines of the bumper, this requires cutting about 6” from the ends of the splitter. It is for this reason that I removed the front wheels, otherwise the ends will need to be trimmed for the lining up to take place and then trimmed again to get the shape just right.

The finished results can be seen below.

Afbeelding
aldo
MG-R Freak

Bericht door aldo »

ik zou liever een ZR lipje hebben

(oja, heb ik ook :mrgreen: )
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p
Afbeelding
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

kleine update, 1 moet nog worden gefixd
wat ik bedoel is vast wel te begrijpen door een oplettend persoon :

Afbeelding

en 1 bij nacht nu met 4 led's werkend

Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Donders, die leds in de ringen wil ik ook!!!!!!!!!!!!

Vertel, vertel!!!!!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Staat super, Gerald! Daar moet ik me ook maar eens mee bezig gaan houden :).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Middenconsole gaat er eerdaags weer eens uit :mrgreen:
Ik ga er een soort snake-skin motiefje op airbrushen met zwart, zodat je donkerpaarse "schubben" krijgt met zwarte schaduw om het een 3D effect te geven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kan niet wachten ;)
Heb alleen weinig tijd. maar goed, jullie horen het wel als het zo ver is :mrgreen:
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Ik heb even een PVC bochtje gemaakt voor mn luchtfilter, omdat dat ding rammelde, nu zittie dus weer goed vast, even blauw gespoten, klaaaaar :mrgreen:
misschien nog een keer die oude luchtfilterbak eruit slopen, komt nog wel een keer

Afbeelding
Afbeelding
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Ik zie zwart (DUH!), geel, paars, rood, donkerblauw, lichtblauw..... mss een idee om het bij wat minder kleuren te houden???... :lol:

Maar over de mod op zich:.... een simpele en nette oplossing.... ziet er goed uit ;)
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

@ sander en jeroen dank u, alleen wil het geval nog dat ik een dagje vrij ga maken met mooi weer om echt de boel in te bouwen ( heb ook nog 1 xenon lampje die niet werkt ) maar dat komt tzt wel, heb dr nog geen haast mee 8)

owjah jeroen, pb is onderweg
Plaats reactie