sinds kort zit ik met het volgende probleempje...
mijn raam aan passagierszijde is op de een of andere manier losgekomen uit zijn houdertjes...
nu ik heb mijn binnenbekleding er al is afgehaald om er een kijkje naar te nemen.. en ik heb ontdekt dat da precies al eens was geplakt..
nu het probleem is... dat a) mijn raam niet klemt tussen die 2 plastieken houders die daarvoor zijn voorzien..
en b) het ruitenmechanisme zelf.. dat werkt zo kruiselings en er is zo'n horizontale lat waar die rollementjes in voortschuiven .... nu bij dit laatste heb ik gezien dat die horizontale lat durft te verschuiven :s waardoor die tegen de binnenkant van de carrosserie schaart.. waardoor da gans mechanisme ni echt deftig meer werkt uiteraard . :d
valt daar iets aan te doen??
persoonlijk denk ik da als ik die ruit kan plakken aan die 2 houders.. dan kan die horizontale lat ook ni verschuiven.. (denk ik)
enige suggesties?
raam
- mulder83
- MG-R Addict
eens op de sloop kijken en uit een kapotte draaien, ben je voor paar euro klaar en kapot gaan ze eigenlijk niet zo snel.
Bij jou is denk ik ooit iemand heel lomp geweest en wist niet meer precies hoe het terug in elkaar moest, beetje lijm hier beetje klemmen daar klaar!
en anders even fototje plaatsen misschien kunnen we het dan iets beter begrijpen
Bij jou is denk ik ooit iemand heel lomp geweest en wist niet meer precies hoe het terug in elkaar moest, beetje lijm hier beetje klemmen daar klaar!
en anders even fototje plaatsen misschien kunnen we het dan iets beter begrijpen