electrische ramen 216 werken niet
electrische ramen 216 werken niet
Bij mijn rover 216 werken de elec ramen niet, ik hoor wel als ik de knop in druk een ratelend geluid bij het portier maar verder gebeurt er niets. Nu heb ik de deurpanelen er al afgehad en gekeken of er mechanisch niet iets mis was maar kwam erachter dat ik niet gemakkelijk kon kijken. Is er een manier om wat beter te kijken hiernaar , of zijn er mensen die enig idee hebben wat hieraan te doen?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
klinkt als een versleten motor inderdaad, misschien heb je mazzel en zit er iets los, maar ik denk dat het de motor is.
Het is een soort tandwiel dat in een tandrad grijpt, als het versleten raakt slipt dat tandwiel. (dat tandrad zit weer in een plastic omhulsel)
Het is een soort tandwiel dat in een tandrad grijpt, als het versleten raakt slipt dat tandwiel. (dat tandrad zit weer in een plastic omhulsel)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ben er al achter wat het was. bij het openen van het protier werkte het raam wel, echter bij een gesloten portier hoorde ik weer het ratelende geluid.... verder gaan zoeken en bleek dat de stekker bij het linker voorportier half los zat :-) helaas werkt het linker raam niet meer, bij deze is een klem waar het raam in vast zit afgebroken en moet ik dus gaan vervangen.. al met al wel weer te doen en ben allang blij dat het niet de motor is..
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Dat klemmetje....marcelw schreef:ben er al achter wat het was. bij het openen van het protier werkte het raam wel, echter bij een gesloten portier hoorde ik weer het ratelende geluid.... verder gaan zoeken en bleek dat de stekker bij het linker voorportier half los zat :-) helaas werkt het linker raam niet meer, bij deze is een klem waar het raam in vast zit afgebroken en moet ik dus gaan vervangen.. al met al wel weer te doen en ben allang blij dat het niet de motor is..

Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................