Skirts

214 216 218 220 25
Plaats reactie
JeroenH

Skirts

Bericht door JeroenH »

Ik vroeg mij af of de zijskirts van een 5-deurs ook nog anders zijn dan die van een 3-deurs. Kan me voorstellen dat er iets in de lengte zit aan verschil, maar volgens Autovveek is de wielbasis even groot...

En als de skirts vast gekit zitten op een andere auto, is dat dan redelijk los te krijgen? Of sloop je de lak van de auto dan? Zijn de kitresten ook nog een beetje weg te krijgen?
morris
MG-R Fanatic

Bericht door morris »

Over dat kit weet ik het niet,dat zou je dan event. moeten proberen maar tussen skirt's van een 3rds zit geen verschil met die van een 5drs ;)
Roverloos
Junkie
MG-R Fanatic
Contacteer:

Bericht door Junkie »

Op zoek naar skirts? Heb nog MK2 skirts liggen....
Rover 214Si MK3 LEF (R.I.P.)
MG ZR 105 MK2 XPG
MG ZR 160 MK2 MBB

http://www.marktplaats.nl/verkopers/204856.html
JeroenH

Bericht door JeroenH »

MK2 skirts vind ik er niet uit zien! Wil dan graag MK1! Maar zit nog een beetje te twijfelen of ik nog geld uit ga geven aan de Rover. Zit te denken om misschien een dieseltje te kopen, rij zo'n 25000 in het jaar en volgens mijn vergelijking ben ik dan goedkoper uit met diesel... Dus dan ga ik eerst nog ff verder uitzoeken...
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ja kan natuurlijk ook evt met andere skirt's aan het zoeken gaan via ebay of wat ook, in mijn ogen zijn dr al zoveel die bezig zijn met ZR conversies, is weer wat unieker heh ( of origineler, heh bart :P )
Plaats reactie