leren bekleding voor mg tf

Plaats reactie
LeSheep

leren bekleding voor mg tf

Bericht door LeSheep »

Hoi is er iemand die weet waar je stoffen stoelen van een mg tf kan laten vervangen voor leren stoelen en wat dat dan evt kost evt een site waar jullie goede ervaring mee hebben
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

misschien hier ff informeren:

http://www.mgfnl.nl/index.html
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
zijnstra

Bericht door zijnstra »

idd gewoon MP of ebay checke. het is goedkoper om daar een 2e hands interrieur te kopen dan je eigen stoelen te laten bekleden denk ik
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

www.dgcustomleather.nl
de bekleder vAn Nederland
LeSheep

Bericht door LeSheep »

bedankt want ik wil ze evt laten bekleden en niet via mp kopen
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Welke stoelen heb je nu dan? (foto?)
LeSheep

Bericht door LeSheep »

heb niet eens een auto :lol: maar ben aan het kijken voor een mg tf en als de prijs van evt leren stoelen niet zo duur is hoef ik niet speciaal voor 1 te gaan die al leren stoelen heeft.

Heb wel een auto maar dat is een rover 416 g3 en die staat nu te koop op marktplaats. VERKOCHT
Laatst gewijzigd door LeSheep op di jan 22, 2008 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

opgelet met zetels overtrekken - er is veel verschil in kwaliteit van zowel stoffen als van techniek (stiksel enzo). Ga zeker bij een paar bedrijven langs en bekijk hun werk. Ook van auto's die al een tijdje geleden door hen gedaan zijn. En offertes vragen he.

Cheers Pagan
Afbeelding
Gebruikersavatar
RickO
MG-R Addict
Berichten: 253
Lid geworden op: di nov 07, 2006 9:52 pm
Woonplaats: Sambeek (NL)
Locatie: Sambeek (NL)
Contacteer:

Bericht door RickO »

bij http://www.mikesatur.com kun je stoelhoezen kopen die je volgens mij gewoon over je auto bekleding heen kun trekken. Je kunt ze ook via de ebay shop van mike satur kopen.
MGF Britisch Racing Green 1997
MG ZT 260 Pearl Black 2004 (sold)
MG ZR 160 Starlight Silver 2004 (sold)


Afbeelding
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Bruno (mgf.be) heeft goede contacten met een Belgisch bedrijf in het bekleden van de MG(T)F
http://www.carleather.be/NL/main.htm

Beste als het zover is even met Bruno contact opnemen.

In Nederland heb je http://www.tonydebruijn.nl/ wat een betrouwbaar adres is.

Let er inderdaad op dat auto leder, zeker voor een cabrio, aan heel andere kwaliteitseisen moet voldoen dan je bankstel voor thuis. Je zal niet de eerte zijn met afbladderend meubel leder in de wagen.
Järv
Moderator
Berichten: 4430
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
Woonplaats: Botlek
Contacteer:

Bericht door Järv »

...... ahum

Afbeelding

..... :fiew:

cheers,
Dennis ;oP
You can go fast ... but I can go anywhere.
LeSheep

Bericht door LeSheep »

o ik gebruik meestal alleen de link van van noord stom niet verder gekeken krijg je daar ook nog club korting ;)
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Sorry maar ik vind het moeilijk na de grote beurt dat bedrijf nog serieus te vinden :lol: :lol: :lol: :lol:

De afdeling fetisch kleding op de website geeft ook weer een andere dimensie aan "de grote beurt"

;)
Laatst gewijzigd door MG_XPower op za feb 23, 2008 2:33 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

MG_XPower schreef:Sorry maar ik vind het moeilijk na de grote beurt dat bedrijf nog serieus te vinden :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik vond de bekleding juist één van de weinige dingen die wél netjes en professioneel gedaan werden (weliswaar vaak in wanstaltige kleurtjes :D ) bij de Grote Beurt.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Misschien komt het inderdaad daardoor ;)
Plaats reactie