welke kleur zonneband

Skytiger

Bericht door Skytiger »

MY CAR ....

Wie heef hier toestemming voor gegeven... :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik wil geld zien (ondanks dat ik elke avond bijna 20.000 in me handen heb, zo niet wel bijna miljoenen) GRRRRRRRR...!!!!!

Maar wel mooi eej.... :mrgreen:

Kleurverschil kan niet wat sommige zeggen. Waar het 'm in zit is de kwaliteit van de sticker.

Kijk bij mij zitten er stickers op die tot 7 jaar mee kunnen gaan zonder dat ze verkleuren.
Elke kleur kan je krijgen, elke.
Probleem is echter dat bv. fabrikanten als 3M, niet de juiste kleur heeft van jouw auto.
Daarom stappen ze dus over naar een andere fabrikant waar de kwaliteit minder van is maar wel de kleur heeft die soms dan het dichts bij jouw autokleur komt.

Je hebt niet dus alleen in kleur verschillen maar dus wel degelijk ook in kwaliteit.

Persoonlijk vind ik zwarte band helemaal niets. Ik heb hem ook gehad, hetzelfde ontwerp, enkel zwarte band rode letters. Dat was rot kwaliteit, en is er dus na 2 avonden afgewaaid/geregend op de snelweg.
Nu zitten er stickers op die je echt niet zomaar lostrekt. Je moet ze los föhnen.

Ik denk dat een rode band wel staat, met zwarte letters.
Of juist met witte reflective.

't Is jouw keuze, maar bedenk goed wat je wil.
En nog iets... Daar heb ik meegeleerd... Niets op MG-R helemaal niet zelfs.
Maar een sticker van een club zoals zovelen hebben op de voorruit vind ik niet mooi, plus ga je weg bij die club zit je met een sticker op je voorruit.
Daarom heb ik destijds gekozen voor een sticker die altijd verbonden blijft met de MG.

Nou is MG-R.nl zeker helemaal MG, dus betreft die filosofie van klopt dit dan niet, maar hoop wel dat jullie mij begrijpen. Begrijp me dus niet verkeerd... PLEASE...

Wat ik wel zou willen, wanneer Dennis klaar is, een sticker voor op de zijkant. Of op de nummerplaathouder.

Je moet het zelf weten FED.
Ik hoor het wel als je een keuze hebt gemaakt.
Wat ook cool is....

Is op je raam een raamband laten coaten/spuiten met de kleur van je auto. Dat heeft een maatje van me op een parelmoer-oranje G*lf.
En dan aan de binnenkant. Staat heel stoer, en heeft niemand. Is wel heel erg kl*te werk, en is vrij prijzig.

Its up 2 U !!!
Plaats reactie