Manual voor zelf verlagen?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Blackadder

Manual voor zelf verlagen?

Bericht door Blackadder »

Heeft er iemand/kan er iemand een manual vinden of maken hoe je je eigen auto moet verlagen? Stap voor stap met foto's zou ik he-le-maal fantastisch vinden.

Misschien ga ik het dan toch zelf proberen :)
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

je neemt je demper er vanonder, vijst de veerpoot open, neem de slijpschijf, slijp een ring of twee weg en monteer.

voila, je hebt je wagen zelf verlaagd
MG ZR S1800
streetrover

Bericht door streetrover »

als je er niks van kent blijf je er beter af, het zal je goedkoper uitkomen als je het laat doen dan dat je zelf probeert,
400 DI-tje

Bericht door 400 DI-tje »

Ligt eraan hoe hij hem wil verlagen als hij er verlagingsveren onder wil gooien wens ik hem sterkte zonder verenklem :P
Blackadder

Bericht door Blackadder »

Lijkt me ook beter om het dus door de garage te laten doen, maar goed, ik heb dus een set verlagingsveren nodig, een set veerklemmen, en als het kan natuurlijk een brug? :D
zijnstra

Bericht door zijnstra »

Blackadder schreef:Lijkt me ook beter om het dus door de garage te laten doen, maar goed, ik heb dus een set verlagingsveren nodig, een set veerklemmen, en als het kan natuurlijk een brug? :D
het is volgens mij maar 1 veerklem die je nodig hebt, en een brug hoeft niet, maar is wel erg makkelijk. maar als je het nog nooit eerder gedaan hebt dan wens ik je veel sterkte, en zou zeggen: doe voorzichtig met die veerklem en de veren :D
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Blackadder schreef:Lijkt me ook beter om het dus door de garage te laten doen, maar goed, ik heb dus een set verlagingsveren nodig, een set veerklemmen, en als het kan natuurlijk een brug? :D
met een krik lukt het ook prima, als ie niet wegschiet.
MG ZR S1800
Plaats reactie