hoort da roken zo?
hoort da roken zo?
Mijn auto rookt heel erg...en dan vraag je je af uh ja wat is erg, maar contsant zeg maar. Soms heb je wel eens met het koude weer dat ie iets erger rookt, maar het is met warm en met koud weer. En net bijv als ik ff iets flink gas geef, een wolk, je wilt t nie weten...*uit me uitlaat he*
iemand een idee? Of maak ik me zorgen om niks?
iemand een idee? Of maak ik me zorgen om niks?
Is de walm die uit je uitlaat komt, wite of blauw.
Heb je problemen met starten 's morgens of doet ie dat makkelijk?
Valt het op bij koud weer 's morgens of zie je het ook als je midden op de dag rijdt. Als je op een koude ochtend een witte walm ziet uit je uitlaat dan is dat gewoon water wat ontstaat tijdens de verbranding van de benzine, let maar eens op de auto's voor je als je bij een stoplicht staat.
Heb je problemen met starten 's morgens of doet ie dat makkelijk?
Valt het op bij koud weer 's morgens of zie je het ook als je midden op de dag rijdt. Als je op een koude ochtend een witte walm ziet uit je uitlaat dan is dat gewoon water wat ontstaat tijdens de verbranding van de benzine, let maar eens op de auto's voor je als je bij een stoplicht staat.
MG TF wannahave
het is witte rook
en heb verders geen problemen met starten, doet ie eigenlijk prima.
Moest bijv vanmiddag een stoepje oprijden, maar was net ff iets te voorzichtig waardoor ik net ff iets meer gas moest geven, een walm, niet normaal. Ook als ik s avonds van me werk afkom en ik moet de poort van ons huis dichtdoen, dan loop ik achter me auto, en dan heb ik echt zoiets van damn wat rookt da ding.
en heb verders geen problemen met starten, doet ie eigenlijk prima.
Moest bijv vanmiddag een stoepje oprijden, maar was net ff iets te voorzichtig waardoor ik net ff iets meer gas moest geven, een walm, niet normaal. Ook als ik s avonds van me werk afkom en ik moet de poort van ons huis dichtdoen, dan loop ik achter me auto, en dan heb ik echt zoiets van damn wat rookt da ding.
Misschien een defecte /minder goed werkende lambda sensor , waardoor de uitlaatgassen (uitstoot) niet meer goed geregeld worden????
http://www.freewebs.com/rovertje214

http://www.freewebs.com/rovertje214
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Gaat hij weer
:
"een koppakking kan op allerlei manieren stuk gaan, dat ding houd tig kanalen uit elkaar, afhankelijk van waar hij stuk gaat heb je verschillende symtonen"

"een koppakking kan op allerlei manieren stuk gaan, dat ding houd tig kanalen uit elkaar, afhankelijk van waar hij stuk gaat heb je verschillende symtonen"
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!