Heb net race gaas gekocht, en wil het nu monteren.
Had ergens hier gelezen dat de grille uit 2 delen bestaat en dat je die los kunt schroeven, maar nu ik m'n grille heb losgemaakt zie ik dat deze maar uit 1 deel bestaat. klopt dit???
en hoe kan ik nu het beste het gaas bevestigen???
bvd!!
Laatst gewijzigd door zijnstra op za sep 08, 2007 5:14 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij de 200 bestaat het uit 2 delen, neem aan bij de 25 ook.
Deel 1: Het chroom
Deel 2: De lamellen met omranding
Wat ik heb gedaan is alles losgeschroefd, de lamellen uit de omranding gezaagd, geschuurd met fijn (beetje nat gemaakt) schuurpapier en dan het gaas op maat knippen en klemmen tussen de omranding en het chroom.
JeroenH schreef:Bij de 200 bestaat het uit 2 delen, neem aan bij de 25 ook.
Deel 1: Het chroom
Deel 2: De lamellen met omranding
Wat ik heb gedaan is alles losgeschroefd, de lamellen uit de omranding gezaagd, geschuurd met fijn (beetje nat gemaakt) schuurpapier en dan het gaas op maat knippen en klemmen tussen de omranding en het chroom.
Succes ermee.
Dat is het probleem volgens mij, de grille bestaat niet uit 2 delen. (voor zover ik het kan ontdekken, zie geen schroeven ofzo)
tazz schreef:
moet bij een 200 daarvoor de voorbumper eraf? ik zou het ook graag doen, maar ik heb niet veel zin om de voorbumper eraf te nemen
Ja, ik heb de voorbumper eraf gehaald om er bij te kunnen komen........
Dit werkt in ieder geval prettiger, maar of het echt noodzakelijk is om hem los te halen durf ik niet te zeggen. Misschien kan iemand hier uitsluitsel over geven?????