versterker kabel van accu naar versterker rover 75

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
zeb

versterker kabel van accu naar versterker rover 75

Bericht door zeb »

hoi ik heb een vraag ik heb een rover 75
nu wil ik me versterker met subwoover aansluiten
alleen kan ik geen ingang vinden waar mijn plus kabel van mijn accu de auto in moet gaan de motor ruimte zit zo veel dat ik geen kabel gat kan vinden
weet iemand waar zo ingang zit bij een rover 75

vr gr zeb den uyl
Gebruikersavatar
mg-zs
Hairpin Hater
Berichten: 3757
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 11:18 pm
Woonplaats: Maastricht

Bericht door mg-zs »

Oook niet als je de kabelboom volgt vanuit de zekeringenkast in de auto naar de motorruimte ?
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
zeb

Bericht door zeb »

ik heb een 2.0 liter v6
dus het zit aardig vol kan bijna nergens bij
maar de tip is prima ga toch ff kijken of dat lukt

bedankt
Gebruikersavatar
Steven Rover
MG-R Freak
Berichten: 966
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 3:51 pm
Woonplaats:
Locatie: Gelderland

Bericht door Steven Rover »

Onder het dashboardkastje zit een zekeringenkast. Als je deze los schroeft dan zie je aan de achterzijde een aantal stekkers. Een van de stekkers, volgens mij wit van kleur, geeft op alle uitgaande draden een continu spanning van 12V. Deze gaat niet over het (sleutel)contact. Zelf heb ik hier de stroom vanaf getakt door een klem op een van de uitgaande draden van de stekker te zetten. In de nieuwe bedrading heb ik zwevende zekeringen opgenomen. Hierop werken bij mij nu 2 schermen + een playstation, en extra contact voor mijn koelbox. Totaal ongeveer 45 Amp.

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar, SUCCES ermee 8)
zeb

Bericht door zeb »

aan alle hulp heb ik wat bedankt man ik ga eens kijken
Gebruikersavatar
Steven Rover
MG-R Freak
Berichten: 966
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 3:51 pm
Woonplaats:
Locatie: Gelderland

Bericht door Steven Rover »

Owjah, en als je probeerd het dahboardkastje er uit te krijgen :P Moet je 4 schroeven los draaien die verstopt zitten onder het matje in het kastje :lol: Heb ik heeeel lang naar gezocht. Matje zat namelijk vast geplakt en daar bovenop zat weer mijn cd-wisselaar geplakt. :roll:
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Ik heb afglopen zaterdag bij van Noort samen met Remco naar een gesloopte 75 gekeken voor de doorvoer, ik heb hetzelfde probleem, het meest logische lijkt door het rubber waar ook de motorkap-ontgrendeling langsgaat.

Anders naast de bestaande kabelboom of langs de kachelradiatorslangen.
Laatst gewijzigd door D. Buijs op ma aug 13, 2007 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
zeb

Bericht door zeb »

ik heb hem langs een kabel gedaan
boven in aan de bestuurderskant
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Bij mij zit hij ook nu, van de accu door een "nietsdoend" rubbertje via de motorkap-ontgrendelingskabel dan langs de bestuurderskant naar achteren.
Plaats reactie