114 gti

111 114 Metro Mini
rovergti

Bericht door rovergti »

heey dennis,

ik zag al wel dat je gereplyed hebt op dat blok op het prikbord van rover.pagina.nl

Groeten
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

he he eindelijk een forum over de R100. heb er zelf ook 1 op mijn site maar daar komt nooit iemand.

zoals aan mijn nick te zien heb ik een 1992 114 GTa 16v, die binnenkort zowel motorisch als onderstelwijs volledig geupgrade wordt naar een GTi SPi (alvast bedankt Jouke :)). Verder komt er ook een Bigmouth bumper op (ligt klaar om gespoten te worden) en nog wat ander leuk speelgoed.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Acid

Bericht door Acid »

heb er zelf ook 1 op mijn site maar daar komt nooit iemand.
Ja wat wil je! Als je daar wat post dan wordt er verder totaal niet meer op gereageerd :roll:

Heb daar in oktober wat gepost en dat is nu nog steeds de "nieuwste" post. :shock:
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

Acid schreef: Ja wat wil je! Als je daar wat post dan wordt er verder totaal niet meer op gereageerd :roll:

Heb daar in oktober wat gepost en dat is nu nog steeds de "nieuwste" post. :shock:
wat had daarop geantwoord moeten worden dan? :?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Acid

Bericht door Acid »

Niets zinnigs....maar als je een forum in leven wil houden moeten de bezoekers wel zien dat er iets gebeurt :wink:
Plaats reactie