de ene zegt 80k, de andere 90k, en nog iemand anders 110k
als je safe wil spelen en je blok niet in de puree wil draaien zou ik het binnen dit en een aantal 1000-en km's doen
OMG!! ik belde laatst mijn dealer op om te vragen wanneer deze vervangen moet worden, zegt ie dat dat pas bij 150dkm gedaan moet worden , vond het al vreemd, kon het ook al niet vinden in de papieren van de auto.
auto staat nu op 124dkm moet ik het toch snel laten doen...voordat ik problemen heb met een gebroken riem!
Vind 150K wel erg veel hoor. Dat heb ik nog nooit gehoord. Meestal rond de 80K.
Zodra bij mij de nokkenassen erin gaan wordt ook gelijk de DR vervangen. Mijn Zed staat nu op bijna 31.000 KM's
Omdat er hier ook gesproken wordt over kapjes over de pulleys wil ik gelijk even kort meelioften mee een vraagje...
Ik heb ook Pulleys van Pipercams besteld. Deze zijn mooi metallic blauw (beetje Trophy Blue-achtig). Is er een bezwaar tegen als ik de kuststof kappen weglaat wanneer deze pulleys zijn geplaatst? Lijkt me wel mooi om ze te blijven zien in plaats van ze weer te verstoppen onder een kunststof kap
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Hee, dat is wel een lollig idee. Dat ga ik zeker een keertje proberen, ik heb nog wel een stuk plexiglas, samen met een h-profieltje gaat dat wel lukken.
Wat betreft de duurzaamheid van de riem
tijdens de ontwikkeling van de k-serie: nooit vervangen
vlak voor de introductie : 160.000 Km
introductie : 120.000 Km
introductie 16v : 100.000
introductie dampliner: 80.000 of 5 Jaar
Nog later werd er zelfs 60.000 Km gezegt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine