DIe heeft namelijk een 218 VVC
Amaranth paarse 200 op Albatrosbrug, Utrecht
-
Mista T
- MG-R Core
Nou als het Tummeke was geweest, had jij het niet gered in de sprint hoor...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
Kirpeknots
-
cococandy
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik amarath ook gewoon een mooie kleur, heb er zelf eens 1 verkocht, na hem opgelapt te hebben. (dus moet het wel een mooie kleur zijn
)
Heb er zelf ook een paar weken mee gereden, maar het is echt niet girly ofzo, en echt lekker anders dan al dat zwart/zilver en donkerblauw op de weg.
Een paar jaar geleden had reed ik in de polder in een flauwe linkerbocht en zag ik dat ik achter in iedergeval 10 zilveren en 3 zwart(achtige)e auto's aan reed. goh wat was ik blij dat ik in een knal-rode 114 zat
Heb er zelf ook een paar weken mee gereden, maar het is echt niet girly ofzo, en echt lekker anders dan al dat zwart/zilver en donkerblauw op de weg.
Een paar jaar geleden had reed ik in de polder in een flauwe linkerbocht en zag ik dat ik achter in iedergeval 10 zilveren en 3 zwart(achtige)e auto's aan reed. goh wat was ik blij dat ik in een knal-rode 114 zat
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!