Welke zondagmiddag mod's heb jij
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Tomcat schreef:@Jaish:
Ligt het nou aan mij of heb je 2 types velgen op de cabrio? Ik zie aan de ene kant van de auto GTi-velgjes en aan de andere kant 216 coupe velgjes
Mark16v schreef:idd, beter die 7 spaaks erop houden, die zijn mooier
en die vleugel eraf

De twee rechtervelgen (Coupe) zitten er tijdelijk op. De originele (GTi) zijn namelijk beschadigd. De schade is nu al weggewerkt maar ik moet de velgen nog ff-tjes spuiten en dan kunnen ze er weer onder. De reden dat ik de GTi velgen nog niet weg wil doen is omdat er vier zo goed als nieuwe michelin exalto banden omheen zitten die behoorlijk duur (en goed) zijn. Wanneer deze versleten zijn (beetje wheelspin bij elk stoplicht moet goed doen

De evo spoiler zit er nog op omdat ik eigenlijk ook nog de coupe bumpers, stootranden en spoiler wil hebben waarna ik de auto weer laat spuiten. Wanneer er dan xenon en een nieuw (zwart) dak op zit is de auto visueel genoeg 'getuned'.
Keepin' it simple

Jai
ps. ik vind trouwens de GTi velgen mooier
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
'216cabrio' heeft in het topic 'verlaging en remmen coupe' (oid) 18" onder zn auto met 60mm verlaging zonder aanpassingen, het zou dus moeten lukken :PTomcat schreef:Gaan 18" trouwens wel passen icm verlagen? (volgens mij nl. niet zonder aanpassingen)..
Bij het vervangen van de bumpers wil ik de stootstrips aan de zijkant ook vervangen die dus ook in carr-kleur moeten komen.Tomcat schreef: Als ik jou was zou ik die zwarte strippen ook ff meepakken als je de auto laat spuiten (weet je al welke kleur?). Nog een tip: loose the orange side pinkers
De pinkers, tja..... die komen zeer binnenkort wel

Weet ik, weet ik. Eind van de maand ga ik waarschijnlijk naar Drachten (Friesland) op familie bezoek. Omdat ik toch in de buurt benTomcat schreef:Motorisch zou je er nog een ander spruitstuk onder kunnen hangen icm een katvervanger.. Dat scheelt enorm!

Jai
Jai
nog nooit in een Koni verlaagde Coupe gezeten zeker
dat is pas stug
en de Tomcat racers zijn nog erger :P
ik vind de mijne (GMAX 40mm verlaagd en 215/40-17) precies goed, niet te stug niet te slap, heb een tijdje met 14" reservewieltjes rondgereden maar dan kom je de bocht niet meer door haha, was blij dat ik 17" er weer onder had.

en de Tomcat racers zijn nog erger :P
ik vind de mijne (GMAX 40mm verlaagd en 215/40-17) precies goed, niet te stug niet te slap, heb een tijdje met 14" reservewieltjes rondgereden maar dan kom je de bocht niet meer door haha, was blij dat ik 17" er weer onder had.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.