koppaking kapot
koppaking kapot
heb vrijdag een nieuwe kachelradiator er in laten zetten ,nou zeg de garage dat mn koppaking kapot is .maar waar merk ik dit aan hij rijd goed tempratuur is normaal en er zit geen water in de olie en hij pluimt niet?????kan ik dan toch er gewoon mee rijden .mvg leo
koppaking kapot
maar kan ik dan gewoon mee door rijden of gaat hij dan meer kapot?mvg leoD. Buijs schreef:Misschien dat ze luchtbellen zien in de koelvloeistof / reservoir.
Dat kan dan inderdaad duiden op een kapotte koppakking
koppaking kapot
ze vertelde dat ze er druk hadden op gezet voor de rest weet ik het ook niet heb er geen verstand van ,maar het rare is dat ik niks aan de auto merk ,en borellen doet hij ook niet dan kan nhet toch naar mijn mening niet zo erg zijn .of kan de moter in een keer uit elkaar knallen ???MARVON schreef:waar baseerd de garage dat op dan?
als ze er druk op hebben gezet moeten ze toch al een aanwijzing hebben gehad de deze lekte.
er druk op zetten vind ik zowiezo raar omdat er altijd al druk op het systeem zit als deze warm is.
dus riekt dit een beetje naar werk naar je toe praten,
om het zeker te weten zou ik even langs v noort rijden of een andere garage waar je dit kan laten controleren,
en nee je motor ontploft niet
bij mij lekte de koppakking inwendig{olie bij water}
bij uitwendig kan dit druppelsgewijs en merk je het ook bijna niet{de druppel verdampt direkt}
de pakking kan er wel een stukje tussenuitkomen{uitblazen}
onder het rijden vermogensverlies en stoomvorming
zoals je ziet zijn er veel variaties
daarom laat het voor de zekerheid door een ander controleren
ik zie dat je in landgraaf woont dus is deze garage ook een optiehttp://www.maschino.nl/index2.html
er druk op zetten vind ik zowiezo raar omdat er altijd al druk op het systeem zit als deze warm is.
dus riekt dit een beetje naar werk naar je toe praten,
om het zeker te weten zou ik even langs v noort rijden of een andere garage waar je dit kan laten controleren,
en nee je motor ontploft niet
bij mij lekte de koppakking inwendig{olie bij water}
bij uitwendig kan dit druppelsgewijs en merk je het ook bijna niet{de druppel verdampt direkt}
de pakking kan er wel een stukje tussenuitkomen{uitblazen}
onder het rijden vermogensverlies en stoomvorming
zoals je ziet zijn er veel variaties
daarom laat het voor de zekerheid door een ander controleren
ik zie dat je in landgraaf woont dus is deze garage ook een optiehttp://www.maschino.nl/index2.html
koppaking kapot
hey mag ik jou en de rest hartelijk danke voor jullie uitleg nog maals dank mvg leoMARVON schreef:als ze er druk op hebben gezet moeten ze toch al een aanwijzing hebben gehad de deze lekte.
er druk op zetten vind ik zowiezo raar omdat er altijd al druk op het systeem zit als deze warm is.
dus riekt dit een beetje naar werk naar je toe praten,
om het zeker te weten zou ik even langs v noort rijden of een andere garage waar je dit kan laten controleren,
en nee je motor ontploft niet
bij mij lekte de koppakking inwendig{olie bij water}
bij uitwendig kan dit druppelsgewijs en merk je het ook bijna niet{de druppel verdampt direkt}
de pakking kan er wel een stukje tussenuitkomen{uitblazen}
onder het rijden vermogensverlies en stoomvorming
zoals je ziet zijn er veel variaties
daarom laat het voor de zekerheid door een ander controleren
ik zie dat je in landgraaf woont dus is deze garage ook een optiehttp://www.maschino.nl/index2.html