Hallo mensen,
Moet ff mn ei kwijt, wat een balen.
Ik heb 4 maanden geleden een rover 45 itd 2.0 2001 gekocht. echt een mooie wagen. Gekocht voor de prijs van 5000 euro en heb ik mijn fiestaatje van 1996 diesel 1.8 erbij gegeven als inruil. Deze prijs voor deze auto is wel onder het gangbare , dat wist ik. Nou ik weet nu waarom.
Na 2 maanden begon mijn koppeling door te slippen, drukcillinders stuk, maar plaat was nog bijna nieuw, maar wel stukgelopen daardoor, genaaid dus. Ze hebben de plaat voor dat ik um kocht vervangen en hem zo meegeven zodat ie na 2 maanden naar de kl**te is. Alles vervangen, 1100 euro. Nu is mijn oliepomp van mijn stuurbekrachtiging lek, bij de dealer laten maken, 900 euro.
Kortom ik heb deze wagen nu 4 maanden en heb er al 2000 euro bij moeten leggen. Ik hoop dat er een einde aan komt anders doe ik deze , van buiten uitziende beuaty toch weer weg denk ik.
Tevens heb ik de laatste tijd erg last van iets rammelerigs bij hogre toeren, denk uit het dashboard, hebben andere daar ook last van? Is echt irritant en is moeilijk te lokalisren. Zo dank u , ik ben mijn ei kwijt.
Groetjes dennis