Dutch schreef:Frenk, ik hoorde dat jij een ABC hebt gekocht, met welke bedoeling?
Kan het hier niet vaak genoeg zeggen, pas op dat je niet meer dan 12psi(liefst 11) gaat draaien op je standaard ingewanden van de T16.
de uitdrukking abc ken ik niet maar als je daarmee een hybride bedoeld dan ja die heb ik
de turbo die er nu op zit draait ook op 11 psi en dat zal met de andere ook niet veel meer worden want ik heb geen zin in cholade in mijn blok
groeten frenk
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
MARVON schreef:ziet er goed uit frenk, maare totdat je op de ambuce stond nog iets van voordeel genoten van de intercooler?
ik heb het idee dat het wat sneller reageerd op het gaspedaal maar dat kan natuurlijk ook illusie zijn omdat hij daadwerkelijk wat meer pk's heeft gekregen maar niks spektakulair (dat moet nog komen, hoop ik)
nu ga ik slapen ben een beetje gaar ben vanmiddag om 14.25 achter het stuur gaan zitten van mijn vrachtwagen in zwitserland en ben in een ruk naar nl gereden was om 23.55 op de zaak en een klein half uurtje later thuis
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
frenk schreef:
de uitdrukking abc ken ik niet maar als je daarmee een hybride bedoeld dan ja die heb ik
de turbo die er nu op zit draait ook op 11 psi en dat zal met de andere ook niet veel meer worden want ik heb geen zin in cholade in mijn blok
groeten frenk
ABC is een gechipte ecu(nou ja gechipt fuel cut weggehaald thats it) Zodat je boven 1bar druk kunt draaien met de standaard turbo ecu.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!