tv in r75 op zwart hoe verder ?

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
rakram1

Re: Gewone digitale ontvanger werkt niet in de auto

Bericht door rakram1 »

Peter de Gouw schreef:Bedankt voor de tip.
Dat is inderdaad hele andere technologie. (er blijken na enig speuren nog meer leveranciers te zijn. Ik ga maar eens op zoek naar een bedrijf wat ook de zaken kan inbouwen).

Ik zit nog te wachten op mijn kabeltje om de TV te activeren tijdens het rijden.

Weet iemand hoe groot de 2 antenne's zijn waar sprake van is. Wil namelijk geen zichtbare kenmerken aan de auto. Zou het liefste antennes achter de bumper plaatsen zoals bij Autotelefoon.
De Eastern tuner is het beste getest. Let ook op bij aanschaf naar aansluitmogelijkheden van de tuner. Sommigen hebben namelijk meerdere inputs waardoor je de tuner als een soort switchbox kan gebruiken, dit KAN een voordeel zijn, zeker als je bijv ook nog eens een dvd speler wilt aansluiten of PS2/PS3 ofzo.

Let dus aub niet alleen maar op de prijs maar ook op de technologie en mogelijkheden. Je zal dan zien dat de betere tuners allemaal rond dezelfde prijs uitkomen.

De antennes van de eastern tuner zijn ongeveer net zo groot als de gemiddelde binnen GSM antenne, dus niet al te groot.

Weet alleen niet zeker of de kabels lang genoeg zijn om ze achter je bumper te monteren.

Voor inbouw weet ik een goed adres voor je in Amsterdam evt.
Plaats reactie