stotteren rover 45

414 416 418 420 45
Plaats reactie
easyman

stotteren rover 45

Bericht door easyman »

Heb net een 2000er Rover 45 particulier aangeschaft. Heb alleen probleempje met stotteren.
Bij koude start en als ik dan ongeveer 300 meter heb gereden en stil sta bij een stoplicht, dan schommelt het toerental heel irritant tussen de 800 en de 1100 toeren. (van 800 naar 1100 en dan weer 800 en dan weer 1100, je begrijpt het wel) Bij rustig wegrijden wil ie af en toe behoorlijk stotteren en zelfs afslaan.
Wie weet waar dit aan ligt?
Pieter

Bericht door Pieter »

Iets hoger in de toeren rijden als je de koppeling omhoog laat komen helpt niet, natuurlijk niet te hoog en dan lostlaten ;)? Komt vaker voor (bij de 416 iig) dat ze zo rijden als ze koud zijn. Als je iets meer gas geeft heb je nergens meer last van en na 2 minuutjes rijden is het weg gok ik.
boy pastoor

Bericht door boy pastoor »

hoi hoi ik heb daar ook last van heb een r 45 uit 2002 op lpg g3. schakel ik over op benzine dan is het probleem opgelost.
het is nu al de 2e keer, helaas, maar ff naar de garage en de computer uitlezen opnieuw instellen en hij doet het weer zoals hij het hoort te doen.

het blijft een lekker karretje. weet helaas nog niet waar het aan ligt bij mijn garage weten ze het ook niet moet het in de gaten houden, als dit vaker gebeurd gaat hij naar de rover( Egbers in breda) om daar nagekeken te worden.

wweet niet of jou auto op lpg loopt of benzine??

boy
Pieter

Bericht door Pieter »

Bij mij lijkt het erop dat het een versleten verdelerkap / rotortje was....
Thierry_18

Bericht door Thierry_18 »

niet mazoutpomp?
easyman

Bericht door easyman »

Heb de rover ondertussen alweer verkocht. Was er niet helemaal tevreden mee en het vertrouwen kreeg ik er niet in dat ie helemaal in orde was. Helaas, is en blijft een mooie wagen. Toch bedankt voor de reakties....
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Heb je toch een maand in een echte Rover gereden :)
416SI 1996
boy pastoor

:shock: nu al weer verkocht??? :cry:
das wel snel, wat is/word de volgende auto?

maar je hebt wel gelijk het blijft een mooie wagen, maar als je er geen vertrouwen in hebt moet je het niet doen.
maar er zijn zat rovers die het wel goed doen hoor :idea:

groetjes boy
boy pastoor

:shock: nu al weer verkocht??? :cry:
das wel snel, wat is/word de volgende auto?

maar je hebt wel gelijk het blijft een mooie wagen, maar als je er geen vertrouwen in hebt moet je het niet doen.
maar er zijn zat rovers die het wel goed doen hoor :idea:

groetjes boy
boy pastoor

geachte vrienden.
het was maandag een echte maandag mijn auto starte niet.
de anwb erbij gehaald en die kwam tot de conclusie dat de brandstofpomp niet meer werkte :( ( had onze aardige zuiderbuur toch gelijk). echt balen. heeft iemand een iedee wat zo'n ding kost?? of kan ik het beste naar van noort bellen?? zal wel duur zijn.

mvg boy
roverfun

Bericht door roverfun »

boy pastoor schreef:ik heb daar ook last van heb een r 45 uit 2002 op lpg g3.
heb ik ook maar de mijne doet het nog wel
bij mij was het een vuile gasverdeler en als de anwb dat bedoelde kosten ze d8 ik iets van 250 of zo.
ze hebben de mijne toen goed schoongemaakt en het probleem was weg
Plaats reactie