weerstandspack kachelfan weetje.

414 416 418 420 45
Plaats reactie
dennis29dh

weerstandspack kachelfan weetje.

Bericht door dennis29dh »

Hallo luitjes!!

Misschien voor degene die ooit nog is problemen krijgt met z'n kachelfan door doorgebrande weerstand.
Vandaag heb ik hem vervangen door er een uit een civic op de sloop te halen. Nou lees ik verhalen over vastzetten met parkers ect maar de pennetjes met de weerstandsdraden eraan zijn zo uit het civic plaatje te demonteren en gewoon in het roverplaatje te klikken (wel heeeel voorzichtig) en viola je hebt een goed passen weerstandhoudertje van je eigen rover met daarin je weerstandsdraden uit de civic!
Ging heel makkelijk.
Misscien zitten er hier al een paar te gapen en is dit vreselijk achterhaald maar voor degene die het nog is tegen het lijf lopen: Het is niet nodig dat komplete pakketje van de civic er in te klooien. misschien heeft iemand er wat aan.

Groetjes dennis de bruyn
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Moet je wel een Civic hebben. Ik had het ooit bij de dealer laten doen. Als het weer zou gebeuren doe ik hetzelf. Er is hier op het forum een topic over die "ouderwetse" zekering te vervangen door een normale goedkope.
416SI 1996
Rob 416 Si

Bericht door Rob 416 Si »

Nouja klooien....was ook binnen 2 minuten gefixt met parkers hoor :mrgreen:
dennis29dh

Bericht door dennis29dh »

ja maar die behuizing is toch heel anders van de civic, dus ging zo heel makkelijk
Rob 416 Si

De mijne van de sloop (5,-) doet het al ruim 2 en half jaar, gewoon goed naar het ding kijken voordat je het afrekend.
Rob 416 Si

Nee er staat inderdaad geen km stand op, maar ik heb er wel een stuk of 3 in mijn handen gehad en dan zie je toch wel dat de ene meer heb geleden als de andere, aanslag, slechte contacten enzo. En anders kun je altijd nog gewoon zelf iets ertussen friemelen :P
Plaats reactie