Te weinig vermogen?

Plaats reactie
Marc

Te weinig vermogen?

Bericht door Marc »

Ik heb een mgf uit 1998 en het gevoel dat er wat vermogen mist :( zou dat kunnen? Auto heeft ruim een jaar stil gestaan. Hoe kan ik erachter komen, op een vermogens bank?
Heb ook wat problemen gehad met de achterwiel ophanging rubbers versleten. Achter alles vervangen door poly bushes. Nu voor nog wie heeft daar ervaring mee?
Gebruikersavatar
Bruno
MG-R Addict
Berichten: 483
Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
Woonplaats:
Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
Contacteer:

Bericht door Bruno »

Voorwiel ophanging is het grootste werk, want daar moet het subframe voor los. Een smeerput of brug is dus echt wel noodzakelijk.

Wat het vermogen betreft : Een uitdraai op de rollenbank is het enige waardoor je weet, of er iets scheelt, en indien ja, wat er scheelt.
Elk jaar (in Oktober) gaan we met het www.mgf.be -forum op de rollenbank. We huren hiervoor de rollenbank in Goes een hele dag af. We worden hierbij vergezeld door dit eigenste mg-r-forum. Indien je zolang niet wil wachten, raad ik je aan, om de testbank zelf eens te contacteren en een run te maken. Je kan uw gegevens dan vergelijken met een vergelijkbare Mg, want alle onze curves zitten daar in de computer.

Tovami, Goes is waar je moet zijn !

Bekijk ons forum en gallery ook eens als je onze runs wil zien en beeld, en in curve ! ;) www.mgf.be

Hou ons op de hoogte wat je resultaten betreft.
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Marc

Bericht door Marc »

oke Bruno bedankt voor je tips.
goes is wel wat ver vanuit Sittard
ga eerst in de buurt een rollenbank zoeken.
als dat niets opleverd kan ik altijd nog naar Goes.

Wat betreft de voorwielophanging dat doe ik binnenkort heb de beschikking over een smeerput dat moet wel lukken dan.
Plaats reactie