hallo thermostaat huis lekt moet een nieuwe op rond de 400 euro armer moet een boel weg gesloopt worden van mijn 75 2.ov6 komt nu een gemodificeert type op is een bekent probleem of heb ik gewoon weer pech
ron75 schreef:hallo thermostaat huis lekt moet een nieuwe op rond de 400 euro armer moet een boel weg gesloopt worden van mijn 75 2.ov6 komt nu een gemodificeert type op is een bekent probleem of heb ik gewoon weer pech
komt vaker voor en volgens mij wist je in een ander topic te vertellen waarom en het is nooit gemodificeerd dus. dus je krijgt het zelfe materiaal er weer op en de kans dat hij weer gaat lekken is gewoon wer aanwezig
ik bedoelde dat aanvreten van de koel wanden, niet het thermo staathuis.maar het kan dus zo weer gebeuren. ze hebben wel bij 110.000 dethermostaat vervangen en de waterpomp en de distributiesnaren ook gedaan. meschien toen niet helemaal goed gemonteert ik weet het van die lees tekens maar het gaat om het verhaal toch
de 2.O heeft daar geen last van denk ik. De 2.5 echter (uiteraard ook niet altijd) is minder betrouwbaar. Al lijkt gebruik (en tijdige wissel) van OAT veel te kunnen vermijden.
ben ik weer, thermostaat huis en de rest van koelsysteem afgeperst geen lekage, alleen karterontluchtings slang stuk dealer denkt dat dat slangetje daar naar toe blaaste, was nu maar 85 euro armer . hoop dat het nu weg blijft want alles lijkt ok, zal morgen nog eens kijken . want waar zou het anders van daan komen
Mijn 75 (Diesel) moet ik ook 1 keer per maand een paarhonderd milliliter bijvullen, nergens lekkage te zien, thermostaathuis is al vervangen vorig jaar.
he hallo alles goed.nou keek net even zweet of lekt toch weer komt van vels rand thermostaathuis ,maar de druk test gisteren was goed dus hou het wel in de gaten kost toch 400 euro ben nou een maal een zeikert wat dat aangaat, als hij maar niet in een keer openbarst