Staat super, die nieuwe velgen.

En idd, omlaag met die hap.
En zoals al gezegd veel mooier dan de standaard mk1 straights.
Heb ik ook trouwens die standaard meuk, maar daar komt aankomend voorjaar verandering in.
Ben van plan om er 18" Dare 316's onder te zetten en dan met dezelfde bandenhoogte als op de 17" straights, zodat de auto wat omhoog gaat i.p.v. omlaag, want met de spoiler zooi die ik nu heb lig ik wel erg dicht aan de grond.
Op 1 plaatst in Groningen kan ik nl. niet langs zonder de grond te raken en hetzelfde probleem heb ik bij 1 van de parkeergarages om van de begane grond op de 1e verdieping te komen (De rest van de verdiepingen geen probleem).

Alleen heb ik hierover nog een vraagje.
Door over te gaan op een grotere diameter, totaal 1", dus een 1/2" hoger op de poten, krijg je een andere afwijking van de kilometerteller en de snelheidsmeter.
Nu wijkt de snelheidsmeter volgens m'n navigatiesysteem ongeveer 8 à 9 km/u af. Ik heb uitgerekend dat de snelheidsmeter 6 à 7 km/u nauwkeuriger word, dus dat is op zich geen probleem.
Alleen wat is normaal de afwijking van de kilometerteller?, want die gaat met een grotere diameter nl. ook minder aangeven. (Op zich geen probleem, neemt de waarde van de auto minder snel af

)
Is hier een regelgeving voor en moet dit worden gecorrigeerd en zo ja, hoe?
En belangrijker nog, gaat dit alles passen?
(De bedoeling is trouwens ook om dan het spoor aan beide zijden met 1cm te verbreden)