Uitlaat mg zt

Plaats reactie
dan1991

Uitlaat mg zt

Bericht door dan1991 »

Hallo,

weet iemand van jullie een adres voor een ander uitlaatsysteem voor de mg zt-190. wij zijn op zoek naar een links-rechts uiltaatsysteem, en dan nog het liefst met iets grotere eindpijpen als standaard.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

groeten, danny
challenge
MG-R Freak
Berichten: 1505
Lid geworden op: zo apr 27, 2003 7:16 pm
Woonplaats: Katwijk (zh)
Contacteer:

Bericht door challenge »

er zijn bedrijven genoeg die dit kunnen, maar heb je al een 2de hitteschild
die achter op je bumper komt dan???

voor de uitlaat www.nmparts.nl
of als je geld genoeg heb kan je naar EPS
www.uitlaten.com

beide maken RVS uitlaten dus geen omkijken meer naar.
Gebruikersavatar
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot

Bericht door Frekkel »

je kan altijd twee x-power einddempers kopen en die erondersteken zoals bij de ZT 260
of Zero's
MG ZR S1800
dan1991

Bericht door dan1991 »

ik heb nog geen hitteschild, maar die zijn wel via de dealer verkrijgbaar toch?

en is er niemand die een 2ehands heeft liggen, of die iemand weet die zoiets 2ehands te koop heeft?

maar alvast bedankt voor jullie reacties, nu weet ik iig adresjes waar ik kan gaan kijken voor een nieuwe
challenge
MG-R Freak
Berichten: 1505
Lid geworden op: zo apr 27, 2003 7:16 pm
Woonplaats: Katwijk (zh)
Contacteer:

Bericht door challenge »

er zijn wel hitteschildjes tekoop bij de dealer, maar dat is er 1 van de V8 versie (ZT 260)

ik weet ff niet of die anders is als wat je nu hebt. (ff vergelijken op foto's.)
en het prijskaartje is ook goed aanwezig.
ik heb een hitteschildje extra gekocht via de dealer met de bijbehorende schroeven en rubbertje maar koste ff €62,-
tis maar wat je er voor over hebt
dan1991

Bericht door dan1991 »

so :shock: en dan nog een uitlaat, ik weet nog niet ofdat het erin zit, mischien ruilen we de ZT wel in voor een nieuwmodel ZS, alleen dat is nog even niet zeker
Lehcim

Bericht door Lehcim »

Een dubbel model weet ik zo niet, maar toevallig heb ik nog wel een groot ovaal model liggen, nieuw in doos. Het type dat moto-build verkoopt.
Afbeelding
Mocht jij of iemand anders er belang bij hebben, laat dan even een berichtje achter.
Plaats reactie