hoi allen,
ik heb net een lekke band. probeer ik mijn band te vervangen zie ik dat er een bout anders eruit ziet. ben ik gaan kijken of ik de moer kan vinden. vervolgens mijn auto doorzocht, maar helaas kan hem nergens terug vinden. nou ben ik benieuwd of dit een standaard bout is. er zit een dwars streep op mijn bout. kan ik deze bij de rover dealer halen? alvast bedankt
ps rover 216i met standaard velgen
velgen slot kwijt
dat is een veiligheidsmoer.
Had ook zo'n probleem, heb eentje gekocht, eropgezet en de moer was stuk en de veiligheidsdop was volledig naar de zak.
Uiteindelijk met een ringsleutel het zaakje eruit moeten trekken.
Goeie raad, ga dus geen nieuwe dop kopen voor die veiligheid maar koop 4 nieuwe moeren...
Had ook zo'n probleem, heb eentje gekocht, eropgezet en de moer was stuk en de veiligheidsdop was volledig naar de zak.
Uiteindelijk met een ringsleutel het zaakje eruit moeten trekken.
Goeie raad, ga dus geen nieuwe dop kopen voor die veiligheid maar koop 4 nieuwe moeren...
Die streep op die bout, doet mij toch echt denken dat de beschermdop er nog op zit. Heb je bij je krik echt niet een zwart plastic apparaatje liggen?
Daarmee moet je die beschermdop eraf trekken. Daaronder zit dat je wielslot. In dat zwarte plastic ding zit dan meestal de sleutel moer voor je wielslot.
Daarmee moet je die beschermdop eraf trekken. Daaronder zit dat je wielslot. In dat zwarte plastic ding zit dan meestal de sleutel moer voor je wielslot.
Ja, klopt. Dat ding met die streep erin is gewoon een afdekdop.
Die moet je er eerst aftrekken. En dan hoort officieel met zo'n zwarte doptrekker.
Daaronder zit dan de echte wielmoer. Die dan wel met een soort sleutel eruit gedraait moet worden. En die sleutel hoort dan weer in die zwarte dop opgeborgen te zijn.
Die moet je er eerst aftrekken. En dan hoort officieel met zo'n zwarte doptrekker.
Daaronder zit dan de echte wielmoer. Die dan wel met een soort sleutel eruit gedraait moet worden. En die sleutel hoort dan weer in die zwarte dop opgeborgen te zijn.