Hoe krijg je de raamzwengels eraf, er zit geen schroef of niks op. Heb er al heel hard aan getrokken, maar dat wilde ook niet. Iemand ervaring mee? Rover 214 uit 1993.
Alvast bedankt,
Groetjes Pieter
met een schroevendraaier tussen zwengel en chroom randje... daar zit een klemmetje... die kan je helemaal induwen of losduwen... op beide manieren gaat de zwengel dan los...
piezz
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
dat is prima gelukt. Ben er alleen nu dus wel achter waarom mijn portier niet meer open wilde vanaf de buitenkant. De portierhendel is compleet afgebroken, dus dat wordt heel goed zoeken naar een nieuwe en veel klein sleutel werk.
Bedankt voor jullie info
Tomcat, zijn die niet het zelfde voor de passagierkant als bestuurderskant? Moet haast wel! Mocht ik er nu geen hier op de sloop kunnen vinden, zou ik dan die van jou over kunnen nemen? Is verdraait lastig via de bestuurderskant in stappen.
Alvast bedankt,
Groetjes pIeter
Oh, bij die van mij zit aan beide kanten een gaatje, maar ik heb het dan ook alleen over de hendel! Neem aan dat je die ook apart eraf kunt halen en net met het complete slot gedeelte?
gr
Bij van Noort hadden ze er nog een liggen in de goede kleur!! Als het goed is heb ik die maandag binnen. Blijkbaar moet je het gehele ding overzetten, dus die van jou had niet gepast! Toch bedankt voor de moeite.