Ik zou hem als wrak ergens voorlopig opslaan of stallen voor onderdelen. Moet je natuurlijk wat tijd hebben. Koop er gewoon nog een, desnoods met heel wat meer kilometers en zet dan onderdelen over van dit wrak. Zo kan je jaren vooruit! Ik heb mijn 623 wrak helemaal uit mekaar gehaald. Het kale karkas versnippert maar ik heb dus in de schuur nog een lopende 2.3 met alles erop en eraan, portieren, motorkap, abs pomp. airbags...alles alles. Ik moest mijn (alledaagse) 623 voor apk laten keuren en wist dat de achterste demper lek was. gewoon de sloop-dempers erbij in de kofferbak gedaan en die zijn dus overgezet!!! Nix quickfit enzo, alles voorhanden. maar nogmaals je moet er tijd en zin in hebben. Jij hebt gewoon met die thermostaat pech gehad. Ik heb ook eens een cylinderkop doormidden gehad...dikke pech , maar mijn beesie rijdt gewoon met een honda prelude 2.3-blok verder en er is dus nog een blok op reserve. LOL
jouw wrak zou als het gaat om aandrijf-assen, remmen, fusee etc ECU etcetera zijn geld al kunnen terugverdienen! Onderdelen van de sloper die je niet wilt houden zet je gewoon op marktplaats!
Maar het blijft klote, je hebt echt een vervelende pech achter de rug...das waar.
greetz
KIp