verlaging en remmen voor de coupe
OMP is toch wel goed merk, vreemd dat die veren dan niet werken...
de prijs verschilt trouwens per merk natuurlijk, ik heb een volledige set van GMAX voor 300 euro, losse veren zijn geloof ik tegen de 100 euro...
ik kan trouwens op de site van OMP geen veren voor de Coupe vinden?
de prijs verschilt trouwens per merk natuurlijk, ik heb een volledige set van GMAX voor 300 euro, losse veren zijn geloof ik tegen de 100 euro...
ik kan trouwens op de site van OMP geen veren voor de Coupe vinden?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Hey jongens,
Kheb weer nieuws van Biesheuvel. Ze hebben overlegd met de fabriek van OMP en ze gaan mij nieuwe veren leveren. Ze blijven wel volhouden dat dit de goede veren zijn!
Maar ja, ze gaan in ieder geval de nieuwe veren lager maken voor mij, ze hadden het over gloeien en persen en dan 35 mm lager als normaal.
Hoewel ik dit nog steeds raar vind want ze blijven wel volhouden dat dit de goede veren zijn met 35 mm verlaging maar gaan wel die wéér eens 35 mm lager maken...
En ze hebben aangeboden om ze er weer onder te gooien.
Dus als t gebeurt zoals ze gezegd hebben ist toch nog een goede service.
Zodra de nieuwe veren eronder liggen krijgen jullie weer een fototje hoor!
Grz Patrick
Kheb weer nieuws van Biesheuvel. Ze hebben overlegd met de fabriek van OMP en ze gaan mij nieuwe veren leveren. Ze blijven wel volhouden dat dit de goede veren zijn!

Hoewel ik dit nog steeds raar vind want ze blijven wel volhouden dat dit de goede veren zijn met 35 mm verlaging maar gaan wel die wéér eens 35 mm lager maken...

Dus als t gebeurt zoals ze gezegd hebben ist toch nog een goede service.
Zodra de nieuwe veren eronder liggen krijgen jullie weer een fototje hoor!

Grz Patrick
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Hey,
Biesheuvel vroeg aan mij of ik kan meten hoever de veren nog naar beneden moeten kunnen. Ze willen graag weten of dat tie niets gezakt is of toch een beetje. Ik zou niet weten hoe ik dat moet meten, weten jullie dat misschien? En weten jullie dan ook hoe hoog de auto origineel zou moeten staan?
Gr Patrick
Biesheuvel vroeg aan mij of ik kan meten hoever de veren nog naar beneden moeten kunnen. Ze willen graag weten of dat tie niets gezakt is of toch een beetje. Ik zou niet weten hoe ik dat moet meten, weten jullie dat misschien? En weten jullie dan ook hoe hoog de auto origineel zou moeten staan?
Gr Patrick
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
In de basis niet, maar een 216 is een stuk lichter en heeft daarom veren met minder hoge weerstand(Newton/meter). Zet daar een de veren van een 220 onder en die hogere waardes zullen de auto verder omhoog drukken.Tomcat schreef: Heeft een 216 coupé dan een ander onderstel dan de 220TC? Wis 'k nie...
(geld ook voor de dempers, die van de 220 zullen onder een 216 "stugger" zijn)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
dit is trouwens alleen aan de voorkant.
het 1.6 blok weegt zo'n 100kg, het 2.0 (en 2.0 Turbo) blok zo'n 150kg.
dit zie je aan de voorkant, de auto staat dan voor te hoog (of te laag)...
@spekkieforlife check je email
het 1.6 blok weegt zo'n 100kg, het 2.0 (en 2.0 Turbo) blok zo'n 150kg.
dit zie je aan de voorkant, de auto staat dan voor te hoog (of te laag)...
@spekkieforlife check je email
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.