project lambodoors mgf + een klein voorproefje

110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

ik zou het niet doen nee, en als je er perse toch aan wilt beginnen koop dan GOEIE scharnieren want anders wordt het dezelfde ellende als ik had en nog steeds heb.(lak beschadigen door deuren openen)

ach ja, alles voor de show!!! :mrgreen:
Jean

Bericht door Jean »

Dat is vervelend. Komt dit door de schadeherstelling van de vorige eigenaar? Dus dat er nog iets niet helemaal recht zit?

Het ziet er in ieder geval mooi uit. De instap zal ook wat lastig zijn lijkt me. Voor dagelijks gebruik zal het wel niet echt geschikt zijn?
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Jean schreef:Ik vind het ook knap gedaan en ik heb er respect voor, maar het is not my piece of cake.
De uitvoering is "not a piece of cake" maar het resultaat is "not your cup of tea" :P

my 5ct

:lol:
PatrickT

Bericht door PatrickT »

kom je trouwens ook naar de mg kempenrit a.s. zondag in belgië?
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Een MGF die niet op de Kempenrit komt is als een BH zonder inhoud :!:
PatrickT

Bericht door PatrickT »

Topic starter dus ook? 110% rockford?
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

MG_XPower schreef:Een MGF die niet op de Kempenrit komt is als een BH zonder inhoud :!:
hehe. das een goeie,MAAR nee :cry: ben nog steeds niet klaar OMDAT ik al 3 weken over heb moeten werken en de auto ligt ondertussen weer half uit elkaar de overige projectjes,mits ik er tijd voor krijg.
ben zelfs al bang dat in dit tempo de show van 30 sept. al moeilijk wordt. :|
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

Jean schreef:Dat is vervelend. Komt dit door de schadeherstelling van de vorige eigenaar? Dus dat er nog iets niet helemaal recht zit?

ja daar komt het zeker ook door.

Het ziet er in ieder geval mooi uit. De instap zal ook wat lastig zijn lijkt me. Voor dagelijks gebruik zal het wel niet echt geschikt zijn?
en idd. zeker niet geschikt voor het dagelijks gebruik alhoewel ik niet anders kan.
PatrickT

Bericht door PatrickT »

het is dood hier in het MGF/TF gedeelte van het forum. Hoe is het met 110% rockford?
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

kan wel kloppen ja haha!
maar dat komt mede door dat ik dik 2 maanden over heb moeten werken, nog geen internet had in m,n nieuwe huisje en als ik een klein beetje tijd over had, gelijk aan m,n autootje verder ben gegaan en nog steeds.
het is een ramp om nog een beetje klaar te komen voor een zaterdag in rotterdam.
alles ligt nog open.
MGF

Bericht door MGF »

Was je er maar nooit aan begonnen ;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

nog geen spijt gehad dat ik ergens aan begonnen ben :mrgreen:
PatrickT

Bericht door PatrickT »

wat ga je zaterdag in r'dam doen dan? :roll:
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

PatrickT schreef:wat ga je zaterdag in r'dam doen dan? :roll:

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=8619&start=64


;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

hehe :twisted: toch nog redelijk af gekregen op het nippertje! moes wel tot 3:00 s,nachts werken en om 7 er weer uit, maar ja moet er wat voor over hebben natuurlijk! :mrgreen:

grtzz rob.
Plaats reactie