Koppeling gaat erg zwaar
Koppeling gaat erg zwaar
Hallo,
ik heb sinds 4 weken een duitse schade MGF gekocht. Alles wordt nu netjes hersteld en geconvert naar een mg "tf".
Technisch werkt alles goed behalve de koppeling deze gaat idioot zwaar en het lijkt wel of hij langzaam omhoog komt na het intrappen.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb sinds 4 weken een duitse schade MGF gekocht. Alles wordt nu netjes hersteld en geconvert naar een mg "tf".
Technisch werkt alles goed behalve de koppeling deze gaat idioot zwaar en het lijkt wel of hij langzaam omhoog komt na het intrappen.
heeft iemand hier ervaring mee?
Dit wil zeggen dat de koppeling versleten is ,heb dit ook meegemaakt!
Maar kijk eerst het hydraulisch systeem na aan de ontkoppelingspedaal (master cylinderpomp)en tot aan de drukgroep, men kan de 2 cylinderpompen reviseren.check ook het hydro olie van dit syssteem.
Bij mij heeft dit 700€ gekost voor het vervangen van de koppeling .
voor verdere info WWW.mgf.be
Maar kijk eerst het hydraulisch systeem na aan de ontkoppelingspedaal (master cylinderpomp)en tot aan de drukgroep, men kan de 2 cylinderpompen reviseren.check ook het hydro olie van dit syssteem.
Bij mij heeft dit 700€ gekost voor het vervangen van de koppeling .
voor verdere info WWW.mgf.be
- Bruno
- MG-R Addict
- Berichten: 483
- Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
- Woonplaats:
- Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
- Contacteer:
Jammer genoeg is de koppeling van de MGF wel niet met een kabel maar hydraulisch, zoals MGF74 aangeeft.
Ik gaf de uitleg ook al op mgf.be, maar voor de lezertjes hier een linkje naar het topic :
http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=3055

Ik gaf de uitleg ook al op mgf.be, maar voor de lezertjes hier een linkje naar het topic :

http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=3055

MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer