Versnellingsbak lagers.
Versnellingsbak lagers.
vandaag mijn Rover 214Si uit 1995 terug gehaald van de garage, nadat de waterpomp was vervangen.
nu zeiden ze dat de lagers van de versnellingsbak vervangen moeten worden, prijskaartje 700 euro, 1000 inclusief vervangen koppeling.
is dit een normale reparatie voor deze auto met 120.000 op de teller.
ik heb em pas een half jaar en vind dit toch wel een dure reparatie.
Alvast bedankt Tim
nu zeiden ze dat de lagers van de versnellingsbak vervangen moeten worden, prijskaartje 700 euro, 1000 inclusief vervangen koppeling.
is dit een normale reparatie voor deze auto met 120.000 op de teller.
ik heb em pas een half jaar en vind dit toch wel een dure reparatie.
Alvast bedankt Tim
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
mk2 of mk3 moet zoizo niet uitmaken.
Is het er één met een hydraulische koppeling? (te zien aan de bovenkant van de bak, er zit of een metalen arm van zo'n 20~25 cm met een staalkabel eraan Of een armpje van 10cm met een hydraulische pomp)
Is het er één met een hydraulische koppeling? (te zien aan de bovenkant van de bak, er zit of een metalen arm van zo'n 20~25 cm met een staalkabel eraan Of een armpje van 10cm met een hydraulische pomp)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Is een lange arm met staalkabel.
Is het eigenlijk te horen of je lager versleten zijn?
als je bij mij in hoger toeren in de 2 of 3 gas los laat
hoor je soort janken wat je normaal hebt bij de achteruit
alleen nog lang niet zo hard als bij de achteruit.
hoe lang kun je hier nog mee doorrijden?
ze zeiden bij de garage van wel namelijk.
Is het eigenlijk te horen of je lager versleten zijn?
als je bij mij in hoger toeren in de 2 of 3 gas los laat
hoor je soort janken wat je normaal hebt bij de achteruit
alleen nog lang niet zo hard als bij de achteruit.
hoe lang kun je hier nog mee doorrijden?
ze zeiden bij de garage van wel namelijk.
Laatst gewijzigd door scubafreak op vr aug 11, 2006 6:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
@Tomcat: Andere bak, 1.4's hebben altijd een R65.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Fanatic
- Berichten: 158
- Lid geworden op: do feb 12, 2004 8:36 pm
- Woonplaats:
- Locatie: tilburg
xpower schreef: het is vrij normal dat na 120 d de bak kapot gaat.
paar laggers en 1dag werk (200euro) een special olie

Roverloos