Aankomende maandag, heb ik een afspraak voor een onderhoudsbeurt bij minor motorcars, nu is mijn vraag, wat zou er allemaal gedaan moeten worden? Heb zelf al een lijst met probleempjes, maar als jullie een paar goeie dingen weten, ben ik jullie daar dankbaar voor
heb er 700 euro voor over.
Probleempjes die ik heb zijn,
-Af en toe uit zijn 1 schieten, waneer ik optrek
-Wanneer ik rij, gas loslaat en ik de auto laat uitrollen, hoor ik volgensmij me koppelingsplaten
-Af en toe bij het starten, geeft de auto een hoog geluidje, lijkt alsof er iets slipt, maar distributie riem is vervangen bij 63xxx heeft nu 104xxx erop zitten
-airco doet et niet meer
-bestuurders stoel kraakt als de T...
-af en toe wanneer ik uit de auto stap, hoor ik klung ofzo, terwijl er al andere veren op zitten
-moet uitgelijnd worden
-srs lampje brand de hele tijd de laatste tijd
Onderhoudsbeurt
auto laten uitlezen is iets goeds! thanks toppieeliving schreef: -Af en toe bij het starten, geeft de auto een hoog geluidje, lijkt alsof er iets slipt, maar distributie riem is vervangen bij 63xxx heeft nu 104xxx erop zitten : Disriem slipt niet(tandriem). Vervang alle andere riemen
Laat verder de auto uitlezen op eventuele storingen, daarna advies aan Minor zelf vragen lijkt mij het beste..
Succes.
andere riemen zijn ook vervangen bij de 63xxx, dus vindt het best apart