automaat of schakelen

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
magnepan

automaat of schakelen

Bericht door magnepan »

ik heb een vraag is de rover 75 2.5 alleen met een automaat te krijgen of ook met een schakelbak.
uit verhalen die ik lees is een automaat vrij duur in verbruik is ten opzichte van een gewone versnellingsbak.
ik stond een tijdje geleden met iemand te praten hij heeft een rover 75 2.5
en die rijd er 1 op 10 mee ik vind dat knap
mijn vrouw is helemaal bestorven van de 75 en wil dat wij er een kopen en een 2.5 ik wil ook wel maar ik hou toch ook de benzineprijs in de gaten.
verkoopt van noort ook rovers als ik hun link aanklik kom ik wel op hun site maar kan daar niet doorlinken.
met vriendelijke groet magnepan
Anton
MG-R Freak

Re: automaat of schakelen

Bericht door Anton »

magnepan schreef:verkoopt van noort ook rovers als ik hun link aanklik kom ik wel op hun site maar kan daar niet doorlinken.
Verkoop ie ja. Staan ook op de site.
Ik denk alleen dat jij Firefox als browser gebruikt. En dat werkt nog steeds niet lekker met javascript pagina's.
Probeer die site eens met Microsoft Internet Explorer, dan moet ie werken. ;)
R-yen

Re: automaat of schakelen

Bericht door R-yen »

magnepan schreef:ik heb een vraag is de rover 75 2.5 alleen met een automaat te krijgen of ook met een schakelbak.
uit verhalen die ik lees is een automaat vrij duur in verbruik is ten opzichte van een gewone versnellingsbak.
ik stond een tijdje geleden met iemand te praten hij heeft een rover 75 2.5
en die rijd er 1 op 10 mee ik vind dat knap
mijn vrouw is helemaal bestorven van de 75 en wil dat wij er een kopen en een 2.5 ik wil ook wel maar ik hou toch ook de benzineprijs in de gaten.
verkoopt van noort ook rovers als ik hun link aanklik kom ik wel op hun site maar kan daar niet doorlinken.
met vriendelijke groet magnepan
Volgens mij is de 2.5 in NL alleen met automaat geleverd, in de UK ook met handbak. 1 op 10 is zeker te halen wanneer veel snelweg gereden wordt, binnen bebouwde kom rijd ik rond de 1 op 8, alleen snelweg rond de 1 op 12 (normale rijstijl).
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

2.5 handbak is heeeeel zeldzaam, maar wel geleverd in NL
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
ron75

Bericht door ron75 »

ja maar de automaten zijn niet betrouwbaar kijk dan liever voor 2.0 v6 hand geschakelt is even snel als de 2.5 automaat verbruik 2.0 v6 ook zuiniger :lol:
Plaats reactie