arthur623 schreef:hoeveel pk zit je nu dan ongeveer?
Bij het bedrijf waar de power boost valve vandaan komt en waar Remco (van autobedrijf van Noort) meerdere keren met mijn auto geweest is, zeggen ze dat dit blok nu tussen de 10 en 30 % van zijn maximale vermogen leverd en is nu al sneller dan een VI (zegt Remco, want ik heb nog nooit in een VI gereden )
Met een piggybag zou dit dan ongeveer 70 a 75 % moeten worden.
Zou dus een afschrikwekkend resultaat moeten worden uiteindelijk :P
SillyTC schreef:Ik ben erg benieuwd naar de specs. Ga je nog Dyno doen?
Als de piggybag erin gebouwd wordt, dan gaat mijn auto ook heel wat tijd op de rollerbank omdat zij dan heel wat uurtjes moeten besteden aan het optimaal afstellen ervan. Dus dan wordt ook wel meteen duidelijk wat de specs zijn
Ik neem aan dat dat dan de ECU uit de 416 is (vervangende auto van Van Noort). Die is gechipt bij DM Tuning in België, complete chip is hierbij vervangen (oude eprom losgehaald, nieuwe geplaatst op een socket).
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
artemis schreef:zeggen ze dat dit blok nu tussen de 10 en 30 % van zijn maximale vermogen leverd en is nu al sneller dan een VI (zegt Remco, want ik heb nog nooit in een VI gereden )
Met een piggybag zou dit dan ongeveer 70 a 75 % moeten worden.
Wat denk je nou dat het ongeveer wordt dan?
Want als 10% al sneller is dan een vi, dan is 100% ergens rond de 1500 pk
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Weer wat geleerd, maar weet wel bijna zeker dat alles behalve de MEMS3 niet gechipt kan worden. De MEMS3 weet ik niet weet alleen dat je daar zowiezo de ontsteking op kunt (laten)verzetten.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
reden waarom eigenlijk is omdat ik heel graag een andere auto wil, maar dan ben ik ruim 8000 euro kwijt, en als artemis zou zeggen 1500-2000 euro kon ik zeggen, liever dat, dan een nieuwe auto