Rover 620Ti op de sloop....
wat is er eigenaardig aan dat een auto gestolen wordt, door de politie teruggevonden wordt en dan op de sloop beland zonder dat de eigenaar daarvan op de hoogte is? Ik leid uit dit verhaal af dat de politie de auto naar de sloop heeft gebracht.
En BTW omkatten met een gestolen engelse auto?? Gaat lekker een engels kenteken naar een nederlandse auto omkatten
Of op de engelse auto een nederlands kenteken plaatsen
beetje veel ombouwwerk denk ik 
En BTW omkatten met een gestolen engelse auto?? Gaat lekker een engels kenteken naar een nederlandse auto omkatten

Of op de engelse auto een nederlands kenteken plaatsen

enige mogelijkheid die ik zie is dat de verzekering eigenaar is van de auto vanaf het moment dat ze uitkeerden, en dat de politie dus de verzekering op de hoogte heeft gebracht van het feit dat de auto gevonden is, en dat de verzekering hem vervolgens aan de sloop heeft verkocht. Dat is een zeer aannemelijke situatie waar ik nog niet gedacht had.
Als ik het kenteken had kon ik dat tenminste allemaal even nagaan door naar de politie te gaan....
Als ik het kenteken had kon ik dat tenminste allemaal even nagaan door naar de politie te gaan....
-
- MG-R Core
Waarom ga je niet gewoon met het VIN nummer langs?
Die moeten ze namelijk hebben geregistreerd op het moment dat deze auto is gestolen......
Jij hebt trouwens geen gestolen goederen in bezit hoor.... Want jij hebt deze goederen gekocht zonder dat je het wist dat de auto gestolen was....
Maar dacht dat het blok nog goed was toen ie te koop werd aangeboden..
Die moeten ze namelijk hebben geregistreerd op het moment dat deze auto is gestolen......
Jij hebt trouwens geen gestolen goederen in bezit hoor.... Want jij hebt deze goederen gekocht zonder dat je het wist dat de auto gestolen was....
Maar dacht dat het blok nog goed was toen ie te koop werd aangeboden..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi