MG ZR Spoiler plaatsen.
MG ZR Spoiler plaatsen.
Hallo,
Kan iemand mij helpen hoe ik het beste mijn standaard spoiler door een MG ZR SPOILER kan vevrvangen? hoe moet ik van mijn ROVER BRM... de oude spoiler losmaken...? waar zitten de schroeven daarvoor etc... ik wil niet aan mijn bekleding van mijn hemel zitten... had ergens gehoord dat ik die los moest maken? krijg ik als ik dit moet doen de binnenhemel dan wel netjes weer dicht... dus niet dat nadien mijn bekleding van mijn hemel er hangend en niet meer strak uitziet??
kan iemand me hiermee helpen? eventueel foto's erbij zal ik heel blij mee zijn... en ik wil de spoiler trouwens in british racing green laten spuiten... ken iemand dat laten doen voor een leuk prijsje?
alvast bedankt.
Kan iemand mij helpen hoe ik het beste mijn standaard spoiler door een MG ZR SPOILER kan vevrvangen? hoe moet ik van mijn ROVER BRM... de oude spoiler losmaken...? waar zitten de schroeven daarvoor etc... ik wil niet aan mijn bekleding van mijn hemel zitten... had ergens gehoord dat ik die los moest maken? krijg ik als ik dit moet doen de binnenhemel dan wel netjes weer dicht... dus niet dat nadien mijn bekleding van mijn hemel er hangend en niet meer strak uitziet??
kan iemand me hiermee helpen? eventueel foto's erbij zal ik heel blij mee zijn... en ik wil de spoiler trouwens in british racing green laten spuiten... ken iemand dat laten doen voor een leuk prijsje?
alvast bedankt.
- Striker
- MG-R Freak
Als je de kofferdeksel opendoet, zie je aan de binnenkant van de klep aan de bovenkant een plastic afdekkap. Deze kan je lostrekken (dus niet de stoffen hemel). Je ziet nu 4 schroefen. Kwestie van deze losdraaien, stekkertje van het 3e remlicht loshalen, spoiler verwijderen en ZR spoiler monteren.
Stekker van het 3e remlicht is bij een ZR spoiler wel wat anders, dus die moet je even overzetten.
Stekker van het 3e remlicht is bij een ZR spoiler wel wat anders, dus die moet je even overzetten.
- Striker
- MG-R Freak
De stekker van het ZR-remlicht is anders dan die van de 200.
Mannetje ZR past niet in vrouwtje 200
(als je begrijpt wat ik bedoel
), dus moet je even één van de stekkers overzetten, zodat ze wel in elkaar passen.
Klinkt misschien wat omslachtig, maar zodra je de stekker ziet is het vanzelf duidelijk.
Mannetje ZR past niet in vrouwtje 200

Klinkt misschien wat omslachtig, maar zodra je de stekker ziet is het vanzelf duidelijk.
-
- The Big Boss
ik zie het helemaal voor me
(vooral het maagdelijke meisje natuurlijk
)

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true