Water in de auto

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Hennerie

Water in de auto

Bericht door Hennerie »

ik zit met een probleem, ik heb roest rond de rand van het dakraam, en vandaag deed ik de zonneklep open en er lag water op

is dit een bekend probleem bij rover ??

men garagehouder zei vorig jaar dat ik er nog wel een paar jaar zonder problemen mee zou kunnen rijden... hierdoor kan ik denk ik wel wat van de prijs afhalen neem ik aan ??

iemand tips of bedrijven voor het roestverwijderen en overspuitwerk ?

en zit er op zon behandeling garantie ? want als ik ga afdingen door zen uitspraken wil ik natuurlijk geen half werk...
Hennerie

Bericht door Hennerie »

mhmm wordt toch inruilen waarschijnlijk....

rover dealer durft em niet te maken
schadeherstel bedrijf ook niet....

maar men eigen garage wel voor 600-700 euro :S
raar vind ik dit wel maargoed :<
Hennerie

Bericht door Hennerie »

weet iemand of je na 1 en een kwart jaar nog recht hebt op schadevergoeding, omdat je dak roest... zal ie toen ook wel gedaan hebben maar is niks over gezegd en ik zou er nog wel een paar jaar plezier mee hebben

mvg

Henry
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

ik heb roest rond de rand van het dakraam
De omlijsting van of het dakraam zelf,
of het gedeelte van het dak dat aansluit op het dakraam?

Lijkt me dat dit toch wel moet kunnen worden gerepareerd?

Ik denk niet dat je dit nog kunt verhalen, omdat de verkoper zei dat je er nog wel een paar jaar mee zou kunnen rijden...

Anders misschien een nieuw after-market dakraam???
Hennerie

Bericht door Hennerie »

dak rond het dakraam... mjah of een groter rubber als dit kan zodat het afsluit en je de roest kan weghalen, of een groter dakraam, of geen dakraam meer lijken me de opties...
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Er bestaat "rubberkit" in tubes, en daarmee kun je dit soort problemen behoorlijk ( en netjes) oplossen, de kit is al zwart, en het overtolligge goedje wrijf je met je vinger weg als het uitgehard is.

Bij m'n Landrover (defender) lekte zo'n beetje alle raamrubbers en na deze behandeling alles o.k.

De kit gekocht op een oldtimerbeurs in Rosmalen.
Plaats reactie