Hier een paar foto's van mijn rover in het donker met de plasmaglow set aan van de auto zie je niet zo veel maar daar heb ik nog geen foto's van moeten nog komen Ook een grappig kleurtje
mijn favoriete kleur paars
Ik hoop dat de foto's op de site komen. De andere foto's zullen binnenkort ook wel op de site te zien zijn
Toch een leuk effect hoor, maar ik heb het zelf nog niet in de planning zitten, maar als ik aan de neon zou gaan, zou ik wel voor dezelfde set gaan heel stoer !!!
Het blijft nog even donker want ik heb nog geen foto's van mijn rover met spoiler. Maar die zullen zeer binnenkort komen.
En even ter info je mag wel op de openbare weg rijden met zulke lampen als je je groot licht aan mag doen dan mag je deze lampen in het witte licht aanzetten dus ook als er auto's achter je aan rijden. Ook al is het een flik ze zullen je heel misschien aanhouden en je een waarschuwing geven maar ze kunnen je niets maken dus gewoon niets van aan trekken en door blijven rijden met de lichten want het mag gewoon in Nl teminste in Belgie weet ik het niet want daar kom ik niet zo vaak. :P
Wees gelukkig. Bij ons mag je ze zelfs niet plaatsen. Dus ze moeten er af voor de keuring en als ze zichtbaar zijn (aan of uit) en een blauwe valt er over heb je t ook zitten.
Na een vrije middag weer eens op het internet gedoken om nog meer leuks te vinden voor mijn 416 kom ik op de showoff site zie ik tot mijn grote schrik dat ze een 'opvolger' hebben voor mijn plasmaglow namelijk de iceled set die is echt veel mooier dan de plasmaglow set die ik heb hij is wel nog eens zo duur maar dan heb je dan ook wel wat natuurlijk. Ik kon het niet laten en heb maar een 30 cm tube gekocht bij ze.
Die moet maar in de grille want dan kan ik meteen mijn grille onder handen nemen met wat racegaas. Nu nog even wachten tot hij binne is en dan maar weer eens nieuwe foto's nemen
Nu dat mijn fototoestel weer terug is(hij was gevallen en dus stuk) kon ik weer een paar foto's nemen met de nieuwe ledjes in de koplampen
Dit is eentje en hier volgt de tweede
Deze vindt ik iets mooier maar aan jullie om dat te beoordelen
De ledjes zijn prefect en ik heb al een heleboel leuke reacties achter de rug. Alleen houd de politie me weer in de gaten want ze hebben er weer een paar leerlingen bij en die zijn uiteraard zeer volgens het boekje wat niet zo mooi is. Niet dat ik mijn disco nu uitlaat ik moet alleen iets beter uitkijken dat ze me niet zien maar dat bederft de pret niet die je hebt als ik ze aan heb want er kijken een heleboel mensen erg raar als ik voorbij rij.
Als het weer eens iets zonniger weer is komen de overdag foto's ook op de site te staan