www.showoffimports.nlauditurbo schreef:ziet er heel erg mooi uit! waar heb je die vandaan?
218 T :o))
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ja ze zijn een grote sprong vooruit gekomen afgelopen weektummeke schreef:Zijn ze inmiddels al een beetje verder gekomen met de laatste kinderziektes eruit te halen dan?
Lijkt me dat jullie toch wel staan te trappelen om hem mee naar huis te nemen inmiddels

Bleek dat er te weinig druk werd opgebouwd ipv teveel........
Komende dagen wordt er nog verder aan geoptimaliseerd en donderdagavond gaan wij de auto ophalen voor full-speed, dus ff afwachten hoever ze dan zijn gekomen, maar het gaat nu iig flink de goede kant op

en idd staan wij flink te popelen om de auto mee naar huis te nemen

- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Gisteren een dag bij vannoort geknutseld aan de auto
Eerst van de week de A-stijlen gepimpt
Universele meterhouder aangepast aan A-stijl van mijn auto:

De vorm van de cups nagemaakt van pimpie stof

Cups bekleed:

Rest van de A-stijl bekleed:

Metertjes erin geplaatst:

Allebei de A-stijlen gepimpt

Alle draden verlengt en achter het dasboard weggewerkt
en de A-stijl op z'n plekkie geplaatst

Oh wat is dat lekker pimpie geworden

En ja de metertjes zitten een beetje scheef, maar de stand moesten wij op de gok bepalen zonder de auto erbij. En is niet zomaar te veranderen, moet van binnenuit omdat ze geborgd zitten, dus dat komt later wel, is niet echt storend zo
Vind het zelf echt supergaaf geworden
Nog een sticker laten maken en gisteren er ook opgeplakt

Eerst van de week de A-stijlen gepimpt
Universele meterhouder aangepast aan A-stijl van mijn auto:

De vorm van de cups nagemaakt van pimpie stof

Cups bekleed:

Rest van de A-stijl bekleed:

Metertjes erin geplaatst:

Allebei de A-stijlen gepimpt

Alle draden verlengt en achter het dasboard weggewerkt
en de A-stijl op z'n plekkie geplaatst

Oh wat is dat lekker pimpie geworden

En ja de metertjes zitten een beetje scheef, maar de stand moesten wij op de gok bepalen zonder de auto erbij. En is niet zomaar te veranderen, moet van binnenuit omdat ze geborgd zitten, dus dat komt later wel, is niet echt storend zo

Vind het zelf echt supergaaf geworden

Nog een sticker laten maken en gisteren er ook opgeplakt

- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Oh ja, B en C-stijlen mee naar huis genomen, bekleden wij deze week nog met dezelfde pimpie stof
Plastic delen die naast de hoedenplank zitten ook meegenomen om met dezelfde stof te bekleden
En de delen van de achterklep meegenomen om te bekleden met dezelfde gladde stof als het middelste deel van de achterklep (die met het borduursel erop)
Nog genoeg te doen dus de komende dagen

Plastic delen die naast de hoedenplank zitten ook meegenomen om met dezelfde stof te bekleden
En de delen van de achterklep meegenomen om te bekleden met dezelfde gladde stof als het middelste deel van de achterklep (die met het borduursel erop)
Nog genoeg te doen dus de komende dagen

MoRaX schreef:vette shizzle diana, maar mag ik vragen waarom je de meters niet horizontaal in de cups hebt gedaan?
Ik ben geen liefhebber van de stof die je gebruikt maar t ziet er wel heel netjes uitartemis schreef:En ja de metertjes zitten een beetje scheef, maar de stand moesten wij op de gok bepalen zonder de auto erbij. En is niet zomaar te veranderen, moet van binnenuit omdat ze geborgd zitten, dus dat komt later wel

- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Zoals Sjon ook al aangeeft
Dan moet je goed lezen

MoRaX schreef:vette shizzle diana, maar mag ik vragen waarom je de meters niet horizontaal in de cups hebt gedaan?
Dan moet je goed lezen

Ik dacht ik zeg het maar alvast voordat zo'n opmerking komt, komt die opmerking alsnogartemis schreef:En ja de metertjes zitten een beetje scheef, maar de stand moesten wij op de gok bepalen zonder de auto erbij. En is niet zomaar te veranderen, moet van binnenuit omdat ze geborgd zitten, dus dat komt later wel, is niet echt storend zo

Laatst gewijzigd door artemis op ma mei 01, 2006 9:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Gaaf he, binnenkort rijden er 4 auto's mee rondStriker schreef:Die sticker vind ik echt schitterend.

Mijne heeft de primeur, dan van de week nog Remco zijn VI
en nog 2 auto's van Richard

Vind jeStriker schreef:Maar wat is dat nepbont rond de meters fout zeg.

Past wel bij de rest van de auto

En als je het in het echt ziet, is het heel gaaf hoor

Het is trouwens heel kortharig en met een soort traanplaat effect erin, komt niet helemaal goed over op de foto's