Ontdreunen / rammelen rover 400
Ontdreunen / rammelen rover 400
Halloa,
Dit weekend ben ik bezig geweest met het inbouwen van me audio.
Alleen nadat alles erin zat schrok ik van het enorme meetrillen van bijna alle onderdelen van het interieur naar mijn idee.
Nu hebben we de hoedenplank al ontdreund, alsmede dekofferklep, bumper, deurpanelen en middenconsole.
Echter blijf ik bij bepaalde bassen een rammel horen.
Het komt ergens achter vandaan maar is nagenoeg niet te vinden,
Mischien heeft iemand van jullie ideeén en tips aan de hand van ervaringen wat een hardnekkige rammel kan geven.
Thanksz
Gr
Steve
Dit weekend ben ik bezig geweest met het inbouwen van me audio.
Alleen nadat alles erin zat schrok ik van het enorme meetrillen van bijna alle onderdelen van het interieur naar mijn idee.
Nu hebben we de hoedenplank al ontdreund, alsmede dekofferklep, bumper, deurpanelen en middenconsole.
Echter blijf ik bij bepaalde bassen een rammel horen.
Het komt ergens achter vandaan maar is nagenoeg niet te vinden,
Mischien heeft iemand van jullie ideeén en tips aan de hand van ervaringen wat een hardnekkige rammel kan geven.
Thanksz
Gr
Steve
achter het kenteken heb ik een rubbermat geplakt, zodat deze strak tegen de klep aanzit. Tevens een paar rubber stukje tussen de kentekenplaathouder en de plaat zelf gedaan.
Ik had ook het probleem dat de hele klep iets omhoog kwam door de bas, dit heb ik opgelost door de beugel die onderin zit, waar het slot van de klep omheenvalt zeg maar gewoon een paar milimeter lager te zetten,.. sluit die strakker in het rubber.
Ook resoneerde de plaat van de klep tegen het frame eronder op 1 plaats, ook hier is een stukje rubber tussengegaan.
Ivm gewicht wou ik express niet werken met bitumen omdat dan de klep niet meer open blijft staan.
Onder de hoedenplank en zijstijlen zit wel bitumen, afgewisseld met wat zwaardere rubbers.
Ik had ook het probleem dat de hele klep iets omhoog kwam door de bas, dit heb ik opgelost door de beugel die onderin zit, waar het slot van de klep omheenvalt zeg maar gewoon een paar milimeter lager te zetten,.. sluit die strakker in het rubber.
Ook resoneerde de plaat van de klep tegen het frame eronder op 1 plaats, ook hier is een stukje rubber tussengegaan.
Ivm gewicht wou ik express niet werken met bitumen omdat dan de klep niet meer open blijft staan.
Onder de hoedenplank en zijstijlen zit wel bitumen, afgewisseld met wat zwaardere rubbers.