JBL GTO-6000

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
avdwerf

JBL GTO-6000

Bericht door avdwerf »

Iemand die ervaringen heeft met deze versterker? Lees op showyoursound.nl niet veel goeds, maar misschien heeft iemand hier er zelf ervaringen mee...
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

veel kan ik er niet over zeggen, alleen over eigen bevindingen van jbl.

ik had eerst een 15inch jbl sub in mijn wagen, was er altijd van overtuigd dat dit heel goed materiaal ws, maar nu ik een phoenix gold heb, ben ik over tevreden, is namelijk echt prachtmateriaal, even als rockford fosgate, kicker , helix en mtx, dus ik zou der zeker niet op besparen, en niet kiezen voor jbl.

groeten
avdwerf

Bericht door avdwerf »

hmm heb jbl tweeters gehad en nu een sub van jbl, maar ben toch aardig tevreden met het spul, het zal geen topkwaliteit zijn idd maar voor die prijs vond ik het best aardig...
ElRenegado

Bericht door ElRenegado »

had in de me vorige wagen alles van JBL, of 1 versterker na..
klonk prrrrima naar mijn idee.
tis maar net wat je wil en wat je er aan uit wil geven...
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Heb zelf ook mtx 10'' komt echt fucking veel geluid uit, iedereen die het ziet zegt ook kan nooit! maar op woofer moet je nie besparen op je boxen achter wel :D

heb nu een jlb 6 kanaals versterker, toen ik hem had aangesloten om te testen in samenstelling met de mtx 10'' speelde hij de bassen dieper door dan die gare caliber :S
216 driver

Bericht door 216 driver »

Sn00ky-g schreef:Heb zelf ook mtx 10'' komt echt F'ing veel geluid uit, iedereen die het ziet zegt ook kan nooit! maar op woofer moet je nie besparen op je boxen achter wel :D

heb nu een jlb 6 kanaals versterker, toen ik hem had aangesloten om te testen in samenstelling met de mtx 10'' speelde hij de bassen dieper door dan die gare caliber :S
Ja ik vond dat die mtx van jou ook erg knalde hoor met weinig vermogen en voor een 10" :)
doomster

Bericht door doomster »

ik vind zelf jbl leuk voor in huis maar voor in de auto ben ik er niet zo tevreden over.
hou zelf meer van de car audio merken.
Plaats reactie